Spring naar bijdragen

Instorten


Yollie

Aanbevolen berichten

Volgens mij ga ik instorten. Gisteren nog leuke plannen gemaakt. Lig ik nu weer te stuiteren in bed. Gisteren gesolliciteerd en opgegeven voor vrijwilligerswerk. Nu hoop ik dat ze me niet bellen. Moet vrijdag naar de huisarts voor pijn in mijn zij. Durf nu al niet. Zou naar een concert gaan durf niet eens de kaartjes te kopen. Zou op vak gaan durf niet. Ik ging al met regelmaat naar de sportschool durf vandaag weer niet. Ging regelmatig de hond uitlaten. Durf niet. Kortom durf niks. Lig in bed en heb het erg warm. Ik ben bang voor paniekaanvallen en hyperventileren. Ik ging al regelmatig uit. Erg leuk dansen. Durf niet meer. Ik slaap al een beetje uit mezelf en ben toch elke dag bang dat ik niet kan slapen. Vandaag een ware hel voor mij. Mijn man slaapt lekker naast me. Ik heb hem net gesproken en hij slaapt weer verder. Ik haat dit. Ik zit op 1mg alprazolam. Ik denk niet dat het door afbouw komt maar dat het allemaal in mijn hoofd zit. Ik zit in deze ellende al 4 jaar. Ik wil mijn kleinzoon zien maar durf niet op bezoek te gaan. Schrik van alle geluiden. Durf soms niet eens de telefoon op te nemen. Ik draai door denk ik. Help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Yollie wat goed dat je uit jezelf wat uren hebt geslapen. Dat moet je eigenlijk vertrouwen geven. 

Ik ken ook de momenten van het gevoel hebben dat niets meer lukt. Ik heb vannacht amper gespalen en heb er, ondanks dat ik Lorazepamvrij ben, toch een slaappil in gemikt omdat ik het anders echt niet trek. Dat is een keuze, waarschijnlijk niet e juiste maar op zulke momenten kan ik weinig anders. 

Op zo'n dag kan ik ook weinig. Concentratie is dan ver te zoeken. Ik weet wel waar het vandaan komt, het slaapprobleem is begonnen bij de Lorazepamafbouw en de angst dat het slapen een probleem blijft laat me niet los. Verder doe ik eigenlijk alles weer, zeker op goede dagen. Die goede dagen heb jij ook. Gisteren maakte je plannen, dat is een goed teken. 

Wat gebeurt er bij jou na zo'n mindere nacht? Word je al onrustig/stuiterend wakker of gebeurt dat pas later? Sterkte!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 mijn gedachten slaan gelijk op hol als ik wakker ben. Terwijl het afgelopen dagen goed gaat. Alleen in het weekend als ik laat thuis kom lukt het niet meer dan neem ik Quetiapine maar dat wil ik niet meer. Ben zoveel aangekomen en slaap dan maar 2uurtjes erop. Ik heb het zo naar mijn zin als ik ga dansen dan lijkt het of er niks aan de hand is dan maak ik grootse plannen en dan is het de volgende dag weer weer raak met mijn angst. Ik heb ook heel veel slaapangst.Vandaag lijkt het of niks me gaat lukken. Boodschappen doen sporten hond uitlaten. Afgelopen dagen heb ik het nog allemaal gedaan. Mijn gezonde brein zegt wel dat er niks aan de hand is maar dat voelt niet zo aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...