Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 5 januari 2020


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Het nieuwe jaar is nu 5 dagen ver en ik heb mijn ritme nog niet gevonden. De overigens gezellige Oud- en Nieuwviering heeft mijn ritme volledig gebroken zo lijkt het wel. Enfin, vanaf morgen worden de weken weer normaal. Vandaag hebben we nog een feestje en daarna pakken we het gewone leven maar weer op. 

Hoe is het met jullie? Vannacht een beetje kunnen slapen? Ik had vannacht een behoorlijke nacht, daar mag ik niet over mopperen. Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapen..... Ik heb de hele vakantie van de kinderen zo'n 10 uur per nacht geslapen. Hoe ik dat vanaf morgen weer ga doen, is me nog een raadsel. Gelukkig klim ik weer een beetje uit t dal. De ergste onrust is weg, hoofd is lang niet meer zo erg overprikkeld en een beetje geluid kan ik ook weer hebben. Maar verder is nog steeds alles al snel te veel. Maar zoals t nu is, Ben ik thuis tenminste iets functioneler en lig ik niet alleen maar op de bank of in bed. Dus hier al een blij mee. Al denk ik wel dat 2020 zich tussen de muren van mn huis zal plaatsvinden. So be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey cyclad58 

We doen weer ons best vandaag,ontwenningsverschijnselen zijn weer wat minder vandaag,ben ik weer blij om,. Juist het wakker worden en de paar uurtjes er achter zijn heel pfff,huilen,rot gevoel,en soms heel onrustig. Ik hoop dat dat ook weer beterd met de tijd.zo ik wens jou een rustige dag toe,lifs Angke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2020 om 11:54 zei doorbijter:

Slapen..... Ik heb de hele vakantie van de kinderen zo'n 10 uur per nacht geslapen. Hoe ik dat vanaf morgen weer ga doen, is me nog een raadsel. Gelukkig klim ik weer een beetje uit t dal. De ergste onrust is weg, hoofd is lang niet meer zo erg overprikkeld en een beetje geluid kan ik ook weer hebben. Maar verder is nog steeds alles al snel te veel. Maar zoals t nu is, Ben ik thuis tenminste iets functioneler en lig ik niet alleen maar op de bank of in bed. Dus hier al een blij mee. Al denk ik wel dat 2020 zich tussen de muren van mn huis zal plaatsvinden. So be it.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2020 om 10:00 zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Het nieuwe jaar is nu 5 dagen ver en ik heb mijn ritme nog niet gevonden. De overigens gezellige Oud- en Nieuwviering heeft mijn ritme volledig gebroken zo lijkt het wel. Enfin, vanaf morgen worden de weken weer normaal. Vandaag hebben we nog een feestje en daarna pakken we het gewone leven maar weer op. 

Hoe is het met jullie? Vannacht een beetje kunnen slapen? Ik had vannacht een behoorlijke nacht, daar mag ik niet over mopperen. Fijne dag! 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...