Spring naar bijdragen

Oxazepam 15 mg afgebouwd.


Bougainville

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Afgelopen mei heb ik mijn laatste 2,5 mg Oxazepam genomen nadat ik het middel 17 jaar genomen heb. Ik heb altijd 1 x per dag 15 mg genomen en soms ook wel een tweede.  Ik ben nu inmiddels 7 maanden verder maar nog steeds voel ik mij niet goed. Ik heb wel vaker gelezen dat het herstel een jaar kan duren.. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Bougainville wat goed dat je er vanaf bent! Petje af :)
Ik heb maar zes a zeven wkn oxazepam gebruikt en nu na 9 mnd ook nog steeds last. Dus ja helaas heb ik er ook ervaring mee en nog vele met ons op dit forum. Waar heb je op dit moment nog last van? Het gaat met mij na 9 mnd wel een stuk beter hoor, maar ik ben er nog niet. Het herstel gaat erg langzaam en het kan ook langer duren dat een jaar, maar het wordt steeds een beetje beter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-12-2019 om 14:38 zei EefjeJ:

Hallo @Bougainville wat goed dat je er vanaf bent! Petje af :)
Ik heb maar zes a zeven wkn oxazepam gebruikt en nu na 9 mnd ook nog steeds last. Dus ja helaas heb ik er ook ervaring mee en nog vele met ons op dit forum. Waar heb je op dit moment nog last van? Het gaat met mij na 9 mnd wel een stuk beter hoor, maar ik ben er nog niet. Het herstel gaat erg langzaam en het kan ook langer duren dat een jaar, maar het wordt steeds een beetje beter :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal ik heb een vraag voor jullie ik slik sertraline een antidepressiva  wanneer kan ik die het beste innemen s,morgens of s,avonds   ik neem nu s,avonds  tussen  10 en 11 uur  maar ik wordt steeds s,morgens wakker met een akelig gevoel en in de war en raar en dat duurt de hele morgen  en s.avonds  gaat het goed  ik slik ze nu  2 jaar  wie kan mij goede raad geven ???  alvast bedankt gr gerda   misschien  de hulpverlener ? of moderator ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...