Cyclad58 Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Goedemorgen allemaal, We laten @bolletje even lekker uitslapen vandaag. Hoe is het met jullie? Goede nacht gehad? Ik was om 7 uur wakker, sliep iets na 11 uur, dus ik mag niet klagen. Uiteraard word ik 's nachts wel een paar keer wakker, maar ik slaap dan vrij snel weer in. Zo is het wel te doen:-) Veel mensen zijn vrij, maar ik mag de dagen voor Kerst werken. Nou ja mag, het is meer een moeten, want het is bij ons in deze tijd van het jaar gewoon erg druk. Vanavond een uitstapje naar Kaatsheuvel. Nee, niet naar de Winterefteling, maar naar een zangoptreden met diner. Have a nice day en voor alle benzosurvivors: kop op, je bent weer een dagje dichter bij het uiteindelijke doel: genezing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angke Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Hey goeiemorgen iedereen, Weer een korte nacht gehad 3uurtjes slaap maar. Deze morgend na ontwaken weer onrustig en een huil bui,. Zo raar de 1ne dag lukt het beter dan de andere,maar we gaan weer door. Zo lieverds een fijn en rustig weekend toe gewenst. Liefs Angke.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Ach wat lief Cyclad dat ik mag uitslapen, ben ook van plan vandaag bijna niets te doen. Nou neem ik me dat heel vaak voor en er komt nooit iets van maar ben het nu echt van plan. Ben erg moe. Heb te weinig gerust overdag, tja en dan de bokswedstrijd gisteren. Wilde hem zien maar was zo moe. Jammer dat het weer zo moest aflopen. Vandaag alleen maar twee wasjes, bed op maken en dan rusten. Daarna lekker aan tafel airbrushen. Das een partij leuk kanjers en veel makkelijker dan schilderen. Zo hoppa aan de gang. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 Op 21-12-2019 om 10:49 zei Angke: Hey goeiemorgen iedereen, Weer een korte nacht gehad 3uurtjes slaap maar. Deze morgend na ontwaken weer onrustig en een huil bui,. Zo raar de 1ne dag lukt het beter dan de andere,maar we gaan weer door. Zo lieverds een fijn en rustig weekend toe gewenst. Liefs Angke.x Angke erg als je niet kan slapen of heel kort ja ik huil ook zo en dan heel de dag onrustig en de pijn in je lichaam ik heb een ziektevrees dat is heel lastig het. weer is niet prettig de hele dag tussen vier muren zitten en ben jij ook ziek van het afbouwen. Liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden