bolletje Geplaatst 15 december 2019 Rapport Share Geplaatst 15 december 2019 (bewerkt) Moghu allemaal, Vandaag zondag rustdag maar niet voor deze dame. Ik heb redelijk geslapen, en jullie? Wilhelmina ik durf in mijn huis ook niet altijd de waarheid te zeggen tegen bezoekers, maar als iemand aan m'n dieren komt, ook al wijzen ze alleen maar, zijn ze zo vlug op straat, dat ze het zelf niet eens in de gate hebben. Poten af van m'n diertjes. Je mag rustig zeggen dat je dat niet fijn vind. Of beter nog zeg maar dat ze er helemaal geen aandacht aan moet besteden, dat voelt een hond. Mensen zal ik jullie eens wat vertellen? Ik ga vandaag proberen te airbrushen. Heu??? Wie lacht er zo? Dus gauw beginnen op te ruimen en dan aan de gang. Ik kon er gisteren niet van in slaap komen. Gaan jullie nog iets fijns doen kanjers? 15 december 2019 bewerkt door bolletje Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angke Geplaatst 15 december 2019 Rapport Share Geplaatst 15 december 2019 Goeiemorgen iedereen, Ik vroeg mij af of iemand weet of het normaal is dat ik elke morgen zo droevig ben,geen zin in niets,rond de middag beterd dit gevoel dan wat. Ik zou zo graag eens wat vrolijker wakker worden, Voor iedereen nog een fijne dag,. Groetjes Angke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 december 2019 Rapport Share Geplaatst 15 december 2019 Goedemorgen allemaal, @AngkeIn de benzo ontwenning is het een veel gehoorde klacht dat je 's morgens onrustig of droevig wakker wordt. Ik had het vooral dat ik erg onrustig was bij het opstaan. Inderdaad klaarde het in de loop van de dag wat op. Bij de meesten gaat dat uiteindelijk weg wel. Ik heb er na 2 jaar vrij van Lorazepam te zijn nog steeds last van, maar dat heeft denk ik een andere reden dan benzo ontwenning. Ik heb ooit de diagnose gegeneraliseerde angststoornis gekregen tijdens het afbouwen. Vanwege het afbouwen herkende ik me daar niet in, maar ik begin nu toch echt te geloven dat die diagnose weleens kon kloppen. Juist nu ik ben GGZ weg ben vallen bepaalde puzzelstukjes wel wat op hun plaats. Gisteren een heel leuke avond gehad overigens. Vrienden van mij zijn 40 jaar getrouwd (ze waren er erg jong bij) en dat was feest gisteren. Dat was ouderwets gezellig. Leverde wel weer een korte nacht op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 15 december 2019 Rapport Share Geplaatst 15 december 2019 10 uur geleden zei bolletje: Moghu allemaal, Vandaag zondag rustdag maar niet voor deze dame. Ik heb redelijk geslapen, en jullie? Wilhelmina ik durf in mijn huis ook niet altijd de waarheid te zeggen tegen bezoekers, maar als iemand aan m'n dieren komt, ook al wijzen ze alleen maar, zijn ze zo vlug op straat, dat ze het zelf niet eens in de gate hebben. Poten af van m'n diertjes. Je mag rustig zeggen dat je dat niet fijn vind. Of beter nog zeg maar dat ze er helemaal geen aandacht aan moet besteden, dat voelt een hond. Mensen zal ik jullie eens wat vertellen? Ik ga vandaag proberen te airbrushen. Heu??? Wie lacht er zo? Dus gauw beginnen op te ruimen en dan aan de gang. Ik kon er gisteren niet van in slaap komen. Gaan jullie nog iets fijns doen kanjers? Bolletje als de buurvrouw soms hier komt ze moet van mijn hond afbijven ze hoef haar niet weg te douwen het is zo lief hondje het is een kind van me ik moet leren om van me af te bijten liefs Wilhelmina. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Juist Wil, ze is bij jou in huis dus gelden jouw regels. Ze kan vragen aan jou hoe dit op te lossen, maar geen andere dingen. Zeg tegen haar dat ze geen aandacht aan het hondje moet geven, dan stopt het van zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 15 uur geleden zei Wilhelmina: Bolletje als de buurvrouw soms hier komt ze moet van mijn hond afbijven ze hoef haar niet weg te douwen het is zo lief hondje het is een kind van me ik moet leren om van me af te bijten liefs Wilhelmina. ❤️ Hallo mensen ik lig nog op bed ben super depressief ik weet me geen raat ga liever nooit me bed meer. uit gisteren vreselijk lawaai bij de Buuren boven ons waren aan het boren zagen timmeren het zijn oude huizen met alleen planken die voor ging vreselijk hard en ik heb tinnitus ze zijn bezig met een nieuwe vloer te leggen wat heb ik een tinnitus ben kapot ik heb angst want ze zijn nog niet klaar ben een bonk zenuwen. liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angke Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Hoi Wilhelmina Ik ken dat gevoel,dat onrustig gevoel is om gek van te worden,. Bij mij zwakt het een beetje af na de middag,nu weer heel onrustig en een verdovend gevoel in mijn hele lichaam. Ik ben ook alleen overdag wat niet mee valt,maak mij over alles ongerust,en dan slaat de angst ook meer toe....het is een rot periode,had mij begin november laten opnemen in de paaz,zonder resultaat,werd er niet geloofd,weer medicatie,deze heb ik vrijdag gestopt deze keer wel mijn eigen afbouw schema gemaakt,. Ik leef met jou mee. Groetjes Angke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 9 minuten geleden zei Angke: Hoi Wilhelmina Ik ken dat gevoel,dat onrustig gevoel is om gek van te worden,. Bij mij zwakt het een beetje af na de middag,nu weer heel onrustig en een verdovend gevoel in mijn hele lichaam. Ik ben ook alleen overdag wat niet mee valt,maak mij over alles ongerust,en dan slaat de angst ook meer toe....het is een rot periode,had mij begin november laten opnemen in de paaz,zonder resultaat,werd er niet geloofd,weer medicatie,deze heb ik vrijdag gestopt deze keer wel mijn eigen afbouw schema gemaakt,. Ik leef met jou mee. Groetjes Angke. Angke ik leef ook met jou mee angst is vreselijk je wordt gevangen door angst en ook ik ben verdoofd ben er bang van ik kan niet loslaten bang om gek te worden en dood te gaan en zoveel onrust in je bang om jezelf kwijt te raken doe maar zelfs je afbouw dokters weten er niks van en het forum weet veel ik wens je rust in je hoofd en lichaam ik ben overdag ook alleen heb gelukkig een lieve hond laten we moed blijven houden ik hoop dat jij en ik gauw beter zijn van die pillen moeten we. af er is geen weg terug opnemen in een kliniek niet doen hoor hebben ook geen verstand van afkicken ga een filmpje kijken van de dieren doe ik straks ook ik heb geen energie in schoon maken van het huis komt wel weer en als je huilen moet ga huilen huilen we samen dank voor je bericht liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Hallo allemaal nu gaat het zwaar worden mijn hoofd weeg 40 kilo en de hoofdpijn ik heb harde tinnitus je wordt er knetter van slapen ook niks mensen jullie hebben ook zoveel last ik heb het forum gelezen we moeten elkaar opbeuren er is geen andere weg en donker weer daar word je ook niet blij van ik wens iedereen spoedig genezing liefs Wilhelmina ♥️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden