bolletje Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Goeie morgen Kanjers, Even een berichtje plaatsen van Yollie. Bericht rapporteren Geplaatst 18 uur geleden Hallo. Ik was op een of andere manier eruit als wanhopige. Maar goed ik ben nu terug als yollie. Zoals ik eerder melde heb ik quetapine imipramine en xanax. Ik heb 3 1/2 jaar benzos gebruikt. Ik heb op mijn verzoek lorazepam laten afbouwen omdat ik op 5mg nog niet sliep. Daarvoor quetapine gevraagd omdat ik daarvoor wel op sliep. Nu slaap ik 4 uurtjes ongeveer. Ik probeer door mijn angstgevoelens door te bijten. Ik ben nu alprazolam aan het afbouwen. Vraag is komt je slaap terug als je afgebouwd bent. En hoe lang duurt dat. Ik probeer gewoon alles te doen ondanks mijn angst gevoelens. Ik ben bang dat mijn eigen slaap niet terugkomt. Zo en gelijk maar antwoorden. Yollie Probeer eens te stoppen met van alles te doen, en niet bezig te zijn met het niet slapen, slaap je niet nou dan is dat heel vervelend maar dat kan nu even niet anders. Dit is het gevolg van de ontwenning. Hoe lang dat duurt weet niemand maar rusten is ook belangrijk je slaapt ongemerkt toch wel hoor. En als het niet slapen veroorzaakt wordt door de ontwenning komt het wel weer terug. Doe rustig aan en probeer vandaag veel te rusten, goed te eten en veel te drinken. Succes. 25 november 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Even wat vertellen. Morgen gaan we chinezen met de dagbesteding leuk hé? Ik heb er zin in. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden