gerda Geplaatst 15 november 2019 Rapport Geplaatst 15 november 2019 afbouwen sertraline 75mg na 2 jaar gebruik wie kan mij hierbij helpen ??alvast bedankt
doorbijter Geplaatst 15 november 2019 Rapport Geplaatst 15 november 2019 Hoi @gerda, Heel langzaam. Bij voorkeur met een weegschaal en een vijl. Even de tabletjes wegen en er bv elke dag een mg vanaf halen
gerda Geplaatst 28 november 2019 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2019 hallo allemaal ik ben nu 1 maand gestopt met oxazepam ik nam nog maar een kwart per dag en heb nooit meer genomen als een half tabletje per dag .al leen in dien nodig ik heb toch veel bij werkingen gehad vooral s,morgens en in de middag zoals onrust, hartkloppingen afwezig gevoel sufheid en voor al hyperventilatie daar word ik mee wakker ik doe dan adem oefeningen maar dat helpt niet ik blijf verkeerd adem halen . wie heeft dat ook ?ik heb ze 1 jaar geslikt al vast bedankt voor jullie reactie ik slik ook nu 2 jaar sertraline 75 mg en wil dat ook gaan afbouwen gr gerda
EefjeJ Geplaatst 28 november 2019 Rapport Geplaatst 28 november 2019 Hoi @gerda Dat zijn bekende ontwenningsverschijnselen...ook het verkeerd ademhalen, ik heb daar zelf ook last van gehad en soms nog weleens. Bij mij lijkt het alsof ik niet genoeg lucht krijg soms, heel raar...het trekt vaak vanzelf weer weg als ik er niet teveel op let en afleiding heb. Ik heb maar zes weken oxazepam gebruikt en heb ook behoorlijk last gehad van ontwenning. Het maakt soms niet uit hoe lang en hoeveel je hebt gebruikt, als je "pech" hebt dan krijg je last van nare klachten... Maar ze gaan in de loop der tijd over
gerda Geplaatst 28 november 2019 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2019 hoy eefje bedankt voor je antwoord ik ben geruster nu ik weet dat het een bekende bijwerking is gr gerda
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden