Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21-10-2019


Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

Hopelijk hebben jullie een rustig weekend gehad!

Zo, ik start de dag positief; nadat ik vorige week weer begonnen ben met 12 uur reintegreren op werk en nog steeds beep slaap maar mezelf gedwongen heb, zit ik nu weer in de trein naar werk.

En gisteren heb ik against all odds een halve marathon waar ik me 6 maanden geleden voor had opgegeven gelopen, zonder dat ik de laatste tijd noemenswaardig had getraind... en het ging eigenlijk best lekker! Ook weer een keer in mijn eigen huis geslapen, weliswaar slecht en nog steeds met veel angst, maar het is een stap in de goede richting... in dit geval 21 km :-) 

Iedereen een fijne dag vandaag, ook al regent het een beetje teveel!

bewerkt door Meisjeamsterdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Hi iedereen!

Hopelijk hebben jullie een rustig weekend gehad!

Zo, ik start de dag positief; nadat ik vorige week weer begonnen ben met 12 uur reintegreren op werk en nog steeds beep slaap maar mezelf gedwongen heb, zit ik nu weer in de trein naar werk.

En gisteren heb ik against all odds een halve marathon waar ik me 6 maanden geleden voor had opgegeven gelopen, zonder dat ik de laatste tijd noemenswaardig had getraind... en het ging eigenlijk best lekker! Ook weer een keer in mijn eigen huis geslapen, weliswaar slecht en nog steeds met veel angst, maar het is een stap in de goede richting... in dit geval 21 km :-) 

Iedereen een fijne dag vandaag, ook al regent het een beetje teveel!

Wat ontzettend knap van je dat je de halve marathon hebt gelopen. Wat was je tijd? 
Ik denk dat je echt de goede kant opgaat nu, mooi! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...