Verbloemen Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 mijn pillen werken paradoxaal helppppppppppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 ik voelde het vanaf dinsdagavond al en werd steeds erger. Net als met de diazepam Heb GGz crisis gebeld en die zeggen doorslikken maar kan niet meer en word alleen maar erger. Ik ga ieder geval omlaag er mee.....dit gaat niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Lieve Hennie, Is die onrust ook nog steeds zo erg of zijn het nog steeds die spieren. Heb je wel eens gedacht aan een opname in een afkickkliniek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 ♡ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 diris een parasoxale werking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden