Anna1985 Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Hoi lieverds, ik ga volgende week toch beginnen met AD paroxetine, hebben jullie daar ervaringen mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Ja, ik. Ik slik het al zeventien jaar, met tussenpozen gestopt maar toch weer begonnen. Ik slik maar een lage dosis. Merk eigenlijk geen bijverschijnselen. Maar t is voor iedereen weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 12 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 @Rosee merk je wel dat het werkt tegen de depressie ? Ik vind eng om er mee te starten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Het werkt bij mij wel, ja. Duurt wel een paar weken. Het was een enorme opluchting destijds toen ik ermee begon. Niets op bang voor te zijn hoor. Had eerst fluoxetine geprobeerd (prozac) daar werd ik veel te euforisch van. Paraxotine maakte me stabieler. Het gaat wel door mijn hoofd om ermee te stoppen aangezien ik het al zo lang gebruik, maar dat is tot nu toe helaas niet gelukt. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kzegmaarzo Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Vroeger van alles geslikt maar voel me zonder medicijnen maar met betere voeding en wat voedingssupplementen veel beter dan destijds. Vaak wordt er gezegd dat je een stofje mist. Maar antidepressiva verbeteren dat niet. Ze zorgen alleen dat de heropname van serotonine wordt afgeremd. Omdat melatonine wordt aangemaakt uit serotonine, krijg je daarom minder aanmaak van melatonine. Ook zorgen medicijnen voor verlies aan vitaminen en mineralen. Antidepressiva onder andere aan Q10, magnesium en vitamine B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oes Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Ik heb slechte ervaringen met paroxetine. Fluoxetine was beter voor me. Deroxat (paroxetine) verergerde mijn klachten en de kilo’s vlogen er aan. Dat helpt niet als je je toch al rot voelt... Maar bedenk: het verschilt per persoon! Mijn ervaringen hoeven voor jou te gelden. Durf het te proberen, maar denk er aan dat het effect pas na zes weken merkbaar wordt. Paroxetine staat/ stond slecht bekend. Als je googled op Paxil (Engelse merknaam van Deroxat/ Seroxat) kun je lezen waarom. Vraag dus iemand die dicht bij je staat een oogje in het zeil te houden. Anna1985 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 21 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Ja klopt door paroxetine kom je aan. En heb er aanleg voor dus dat wilde ik niet. Ik slik nou een week fluoxetine dus we zullen zien of het aanslaat. Thanks voor je bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden