Spring naar bijdragen

Eindelijk een goede start


Saya

Aanbevolen berichten

Het valt niet mee, sommige momenten. In de ochtend voel ik me ziekjes en paniekerig. Vandaag kwam ik daar ook maar moeilijk uit, maar ben vanmiddag toch aan t werk gegaan. Dat is goed uitgepakt, ook al dacht ik dat ik er niet doorheen zou komen. Nu ben ik vooral moe maar wel trots!

Ik drink nogal wat water,thee, koffie, tomatensap.. snoep er tussendoor maar heb weinig eetlust. Hoop dat dit weer komt.

Ben wel benieuwd hoe lang ik t zo zwaar blijf voelen. Hoe is dat voor jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saya, je kunt het beter in de, Wie is Wie sectie plaatsen. Mij maakt het niet uit, gewoon als tip.

Bij mij als de eerste 100 uur voorbij zijn.  Die uren tel ik ook letterlijk dan. Dan ga ik weer beter eten en bloeddruk/pols normale waardes

Hoe lang ben je nu gestopt?

Sterkte en succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Saya, knap hoe je ondanks het geworstel en paniek toch bent gaan werken. Daar mag je met recht trots op zijn. 

Bij mij gaat het meestal na zo'n 4 dagen weer een beetje 'normaal'. Maar dat is dan wel pas het begin van een werkelijke opstap tot hoe het kan zijn. 

En inderdaad misschien beter in de wie is wie, of meekletsen in de dagdraad mag natuurlijk ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smaragd en Myle,

Dankjewel. Ik weet nog niet goed wat waar te plaatsen. Ben wat onhandig in de wirwar van dit forum met draadjes enzo haha!

Maar ik dat bij wie is wie een nieuw bericht plaatsen.

Smaragd ik ben nu aan de 68 uur dan. Fijn om te horen dat die bloeddruk dan beter gaat worden want ik heb delaatate tijd veel hartkloppingen en dat is nu dus ook nog zo maar neemt al wat af. Ik kan niet wachten tot ik weer normaal kan eten.

Ja Myle dat is dus ongeveer 4 dagen voordat t beter wordt, net als bij Smaragd. Dat is een fijn vooruitzicht! Nog een dag goed volhouden en dan is de kop er af! Joehoe! Ja t was echt beetje afzien vandaag, had een training en heb me wat rustig gehouden. Was er bijna van overtuigd dat mijn collega's door zouden hebben wat ik doormaakte. Is niet zo maar t was een gedachte. Goed dat je mij waarschuwt dat na die 4 dagen pastbegin zijn. 

Dankjulliewel voor de reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...