loekje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 hallo, ik weet echt niet hoe ik met dit om moet gaan aangezien ik a-techneutisch ben (excuus voor m'n schrijf fouten). ik bevind me in een hele gelukkige situatie omdat mijn vriend niet drink, nooit. in de 10 jaar dat we samen zijn heb ik maar 3 x iets aangeschoten gezien. Mij daar integen heeft hij al stomelend in bed zien duiken. En toch heeft hij vertrouwen dat ik het kan. Hoe kan het? Myle als je dit leest weet dat ik je begrijp het! Hou vol lieve volwassen vrouw in wording! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ik ben nieuw denk ik. Met de dag gekker hier, maar goed. Sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ik lees het. Maar ehm waarom noem je in t speciaal mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 12 uur geleden zei loekje: ik weet echt niet hoe ik met dit om moet gaan Jezelf een beetje voorstellen en vertellen waarom je op dit forum schrijft. Dat is hoe je met dit omgaat. Nu is het erg onduidelijk waarom je dit bericht plaatst. Of vertellen hoe je hiervoor heette, als je een andere naam hebt aangenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden