Spring naar bijdragen

Herkennen jullie dit


benzonder

Aanbevolen berichten

Als ik op het forum kom word ik nog angstiger. Mij is afgeraden door de psyholoog hier niet meer te komen. Maar ik ben soms zo wanhopig. Zijn jullie ook aangekomen door de benzos. Ik 20 kg. En komt de slaap ech terug? Na stoppen benzo. Lorazepam 5mg is op mijn verzoek in raptempo afgebouwd in 2 en halve week omdat ik er ook niet meer op sliep. Ik ga volgende week in overleg met de psyhiater alprazalom 2mg afbouwen en daarna imipramine 125 mg. Ik word nog angstiger door alle horrorverhalen. Mijn psyholoog zeg een ieder is een ander geval. Niet hier meer lezen maar ben zo wanhopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Wanhopige,

Bij je vorige vraag had ik ook een antwoord geplaatst. Is er nog iets waarbij ik je kan helpen?

Het is moeilijk om gerustgesteld te worden als je middenin deze situatie zit. Met de juiste stappen kan ook jij weer genezen. 

Ik ben helaas ook aangekomen. Dat was ik al door mijn schildklier, maar het is nog meer geworden. Ook dat kan weer wegtrekken als we straks van alle medicatie af zijn. Door de medicatie hou je ook meer vocht vast, dat zal straks ook verminderen. 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei ELL:

Hoi @Wanhopige,

Bij je vorige vraag had ik ook een antwoord geplaatst. Is er nog iets waarbij ik je kan helpen?

Het is moeilijk om gerustgesteld te worden als je middenin deze situatie zit. Met de juiste stappen kan ook jij weer genezen. 

Ik ben helaas ook aangekomen. Dat was ik al door mijn schildklier, maar het is nog meer geworden. Ook dat kan weer wegtrekken als we straks van alle medicatie af zijn. Door de medicatie hou je ook meer vocht vast, dat zal straks ook verminderen. 

Hoi Ell. Dank voor je reactie. Ik heb weer een nieuwe onderwerp gepost. Kijk maar of je jezelf ook herkent en mij tips kan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wanhopige,

Graag gedaan! Ik zie zo even je nieuwe post niet. 

Ik denk niet dat jij een angststoornis hebt, maar dat je zo angstig bent geworden door alle ellende met de benzo’s en het slechte slapen.

Heb je iemand die meegaat met je naar de psychiater? 

 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei ELL:

@Wanhopige,

Graag gedaan! Ik zie zo even je nieuwe post niet. 

Ik denk niet dat jij een angststoornis hebt, maar dat je zo angstig bent geworden door alle ellende met de benzo’s en het slechte slapen.

Heb je iemand die meegaat met je naar de psychiater? 

 

Beste Ell ja mijn man gaat mee. Ik heb eindelijk goed geslapen nog voor de afbouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...