Cyclad58 Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Goede morgen allemaal, Al uit bed gerold? Vandaag een vrije dag, begon al vrij vroeg want was om 6 uur alweer klaar wakker. Na 6 uur slaap houdt het bij mij echt op, maar dat is al beter dan nachten van 4 of 5 uur. Hoe is het jullie? Besef dat je weer een dag dichter bij genezing bent gekomen, hoe lang je weg ook nog is, dat is een ding dat zeker is! EefjeJ en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Goede morgen. Ik ben doodziek wakkere geworden. Toch 5 uur geslapen. De pijn onrust paniek is er weer in volle hevigheid. En kotsmisselijk. Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven en meedenken. Ik kan niet altijd hier schrijven omdat het te erg is. Oh ja er is net bloed afgenomen. Veel liefs xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 En ineens waren er 2 draadjes van de dagelijkse huiskamer. Mijn fout, ik had de opener van Jeroen niet gezien. @Verbloemenveel sterkte vandaag. Krijg je de uitslag van het bloedonderzoek al snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Ik hoop het...geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden