Verbloemen Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Lieve dappere mensen Ik ben een vrouw van 70 en in totaal al 40 jaar verslaafd. 3 stop pogingen gedaan maar steeds teruggevallen. Ik moest 40 mg valium afbouwen naar 0 in 6 weken. Dat was 2 maanden geleden. Ik zat na 3 weken te schudden in mijn huig en kroop over de grond van de angst. Nu heb ik weer wat oxazepam maar dat is niks bij de 40 dia die ik had. Ik neem nu 2x 10 mg.oxazepam. Het is een drama. Psychiater en hulpverleners ggz snappen niet dat het zo heftig kan zijn. Totale onbegrip. Hier probeer ik wat steun te krijgen. Voor ieder die ook het benzo gevecht aangaat..veel sterkte. Liefs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 (bewerkt) Beste Verbloemen welkom! Van 40 mg valium in 6 weken naar 0??????? Zeer onverstandig. Schandalig van de ggz maar goed. Niet voor het eerst dat ik zoiets hier lees. Je hebt je bericht op het alcohol forum gedeelte geschreven, Er is ook een benzo de baas gedeelte. Ik zal de moderator vragen het daar naar toe te verplaatsen. Heel actief forum met veel mensen die er meer dan ons vanaf weten Moedig dat jij je hebt aangemeld! @moderator graag verplaatsen naar het benzo forum. 20 juli 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden