Cyclad58 Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 Goedemorgen allemaal! Wat een slecht weer, ik heb vanmorgen al tweemaal een nat pak gehaald. Een beetje kunnen slapen vannacht? Bij mij ging het redelijk goed gelukkig. Het is bij mij nu wel helder dat mijn terugslag met flinke overbelasting te maken heeft. Ik probeer nu elke dag 1 of max 2 uur thuis te werken, maar ik merk dat dat me veel moeite kost, vooral qua concentratie. Afleiding zoeken valt nu ook niet mee. Ik doe dat het liefst buiten, fietsen of lopen in de natuur en wat foto's maken. Dat zit er nu even niet in, maar iemand vertelde mij dat het vanaf maandag allemaal beter en vooral droger wordt. Fijne dag allemaal, of in elk geval zo fijn mogelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 @Cyclad58 ja hoop ook dat het weer beter wordt volgende week dit is niks zo. Lijkt wel herfst. Hou je taai Ad , alles komt goed hopelijk. ik begin nu ook weer beetje te stabiliseren , nog 0,024 pffff liefs hypertjeee Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 13 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2019 @Cyclad58 nou het weer is inderdaad vervelend. Koud is niet erg, zelfs regen vind ik echt niet altijd erg. Maar met die stormwind erbij is het echt onaantrekkelijk buiten.@Hypertjeee yes! nog maar zo weinig te gaan! Dit gaat je echt lukken hoor lieverd! Van mij mag de zomer wel weer komen . ( behalve als ik me weer ziek voel, dan ben ik meer zielig als het buiten heerlijk is en ik er niet van kan genieten...hahah) Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden