NickyLJ80 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Klinkt niet suf, klinkt leuk! Goed idee dus, veel plezier daarmee morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Muziek luisteren is misschien ook iets voor in bed, @Marie1986. Evt. zelfs verschillende uitvoeringen van het zelfde muziekstuk of verschillende uitvoerenden in de zelfde muziekstijl met elkaar gaan vergelijken en er zo een beetje een studie of hobby van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Muziek luisteren kan ook onder het breien, dan combineer je die twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 Dag met heel veel verschillende momenten. De stress zit in mijn lichaam, maar ik eet, slasp en drink thee. Verder doe ik een kasrtspelletje met jongste en draai muziekjes na het werk. Ik heb toch het gevoel dat ik mezelf zo wel weer op het goede spoor krijg. Slaap lekker. En ja @Borgrenzen aangeven. Hard werken als je ermee begint. Vind ik ook. Maar we gaan het leren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne1234 Geplaatst 19 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2019 @Bob, bedankt voor de tip. Ik luister al veel muziek, maar kan ee meer mee doen. En dacht aan andere taal leren, spreek Nederlands, Engels en Frans en beetje Russisch dus dacht misschien Spaans erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden