Deligaf1 Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemiddag, Hoe is het met jullie? Hier gaat het wel 0,5mg to go! Wil rond de 25ste stoppen morgen even in over leg met de arts. De eerste sneeuw is hier gevallen bij jullie ook? Cyaaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) Super Tim! Spannend en nog te doen voor jou? ik had een wat onrustige nacht, vanwege veel herrie van jongelui wat langs fietste en nogal luidruchtig waren. Werd wakker om 4.50, 6.30 en daarna.....haha om 8.41 joehoeeee dat is lang geleden! Nu wel suffe kop maar ik klaag niet! Hier was alles al gesmolten....vieze natte zooi dus. 16 december 2018 bewerkt door Sannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 16 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 @Sannie Tot nu toe gaat het nog wel blijf nu even op 0,5. Gisteren had ik wel wat last van waves maar die waren wel goed te hendelen. Ik ging pas om 15.00 slapen en om 13.30 op wel goed geslapen alleen me ritme is in de war. Dan weer om 7 op dan weer om 10 nu weer om 13.30 morgen weer vroeg op. Is eigelijk ook niet goed maar ik ben blij dat ik kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Brrr die waves zijn niet echt fijn en daar zie zo enorm tegenop! Maar wat goed om te horen dat je ze goed kunt handelen! Ik snap ff je slaap niet qua tijd maar ik ben ook blij voor jou dat je best oke slaapt! Ik hoop niet meer dat ik die slapeloze nachten nog heel veel gaat krijgen, maarja dat gaan we zien! Moet ee toch doorheen, wat er op ons afgevuurd wordt. Maar jij bent er echt heel dichtbij...dat licht aan het einde van die tunnel die zie je al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 16 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 1500 moet 0300 zijn Ik heb geen vast ritme om het zo maar te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 1 uur geleden zei Deligaf1: 1500 moet 0300 zijn Ik heb geen vast ritme om het zo maar te zeggen Ow snap het! Ik trek laat naar bed gaan echt niet momenteel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden