Spring naar bijdragen

16-12-18


Deligaf1

Aanbevolen berichten

Super Tim! Spannend en nog te doen voor jou?

ik had een wat onrustige nacht, vanwege veel herrie van jongelui wat langs fietste en nogal luidruchtig waren. Werd wakker om 4.50, 6.30 en daarna.....haha om 8.41 joehoeeee dat is lang geleden! Nu wel suffe kop maar ik klaag niet! 

Hier was alles al gesmolten....vieze natte zooi dus. 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sannie

Tot nu toe gaat het nog wel blijf nu even op 0,5. Gisteren had ik wel wat last van waves maar die waren wel goed te hendelen.

Ik ging pas om 15.00 slapen en om 13.30 op wel goed geslapen alleen me ritme is in de war. 

Dan weer om 7 op dan weer om 10 nu weer om 13.30 morgen weer vroeg op. Is eigelijk ook niet goed maar ik ben blij dat ik kan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrr die waves zijn niet echt fijn en daar zie zo enorm tegenop! Maar wat goed om te horen dat je ze goed kunt handelen! 

Ik snap ff je slaap niet qua tijd :blush: maar ik ben ook blij voor jou dat je best oke slaapt! Ik hoop niet meer dat ik die slapeloze nachten nog heel veel gaat krijgen, maarja dat gaan we zien! Moet ee toch doorheen, wat er op ons afgevuurd wordt. Maar jij bent er echt heel dichtbij...dat licht aan het einde van die tunnel die zie je al! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...