Lars Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 Maak je die zelf stoofpeertjes? Lekker lang niet gehad. Net als tutti fruttie zou ook wel eens weer lekker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 Stel het eens voor, @Lars. Of hebben jullie daar niks over te zeggen? Tutti fruttie ga ik opzoeken. Wat is dat ook al weer? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 Kom op Koh, even bij de les blijven, ja? De naam zegt het al: Tutti i frutti... al het fruit. Ook heel lang niet gehad. Lekker wel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 Ik meld me droog af beste mensen..nu lekker slapen na een lange dag...morgen weer fris, fruitig en droog. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 Ik zal het eens voorstellen @Kohtje heb een fijne avond gehad nu zo lekker naar bed ook daar kan ik me op verheugen tegenwoordig. Droog en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden