cyranno Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Hoi allemaal ik ben cyranno en ben sedert jaren gediagnosticeerd als borderliner en heb hele heftige periodes en jaren meegemaakt.Steeds weer greep ik naar alcohol om de symptomen wat te verlichten met als resultaat nog meer wanhoop, nog meer problemen en erge situaties. Nu ben ik al wat stabieler maar heb het nog altijd moeilijk met alcohol ik moet altijd alert zijn en vind het nog moeilijk dus hoop ik hier wat steun te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Welkom. Drink je nu nog? En heb je n plan van aanpak? Succes, t forum helpt enorm als ondersteuning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Hallo Cyranno, welkom hier. Weet je al wat je wilt gaan doen, voorlopig helemaal stoppen of meer controle erover proberen te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden