fleurtje Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Op 11-10-2018 om 08:23 zei Lars: Aangezien die cola niet op raakt neem ik maar een glas. @Reacher en @fleurtje de cola bederft! Goedemorgen dames @Lars, bederft cola? Ik ga mijn flessen ff checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Nope te lui Er zijn nog zekerheden. Terug naar de film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 Fijn om wat van je te horen @fleurtje Wou zeggen ik hou van jou maar dat is ook wat overdreven. Zie je wel graag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2018 Ha Fleurie, fijn dat het min of meer goed gaat met je, das voor mij het belangrijkste. Dat je wat afstand neemt geeft helemaal niets hoor. Fijn dat we weer wat gehoord hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden