bolletje Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Welkom Energiek. Ik hoop dat je veel aan ons forum zal hebben. Kom maar veel hier en deel alles wat je kwijt wilt. We doen het hier samen dan is het misschien minder zwaar. Hypertje waar ben je lieverd? Ik heb je gemist. Zo, vandaag nog een dagje naar de dagbesteding en morgen en overmorgen thuis. Morgen krijg ik m'n nieuwe, blauw-zwarte, elektrische, 2e hands, leren, uit de grote kringloopwinkel, in een heel donker hoekie, sielug en heel alleen, relax stoel thuis. Ik verheug me er erg op want heb nog steeds moeite om tussen de middag te gaan rusten op bed. Koppel het nog steeds aan een hele zware tijd in het verleden waarin ik weken niet uit bed kwam. Zo nu gauw bed op maken enz. want de taxi is er over 20 min. 26 september 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goede morgen, Ben optijd op gestaan en naar het werk gereden pfff halverwege omgedraaid, veel last van depersonalisatie en krijg hele tijd van die gereconstrueerde beelde (flash backs) te zien, gedachtens nemen een loopje met me, wel gek alles wat ik gisteren mee heb gemaakt wordt opnieuw herbeleeft, netalsof je de rem slaap door leefd terwijl je wakker bent. Een dikke wave dus. Het is allemaal aan het herstellen en het hoort erbij. Ik baal er wel van dat ik niet kan gaan werken, het zei zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Dis: Hoe gaat het nu met je? Hoe hoog zit je momenteel? 2,4mg Om 0800u was ik weer thuis, helemaal uit geput en ben weer naar bed gegaan slapen tot 1300u En nu ben ik nog steeds helemaal uitgeput en in z’n wave, 26 september 2018 bewerkt door Deligaf1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 @Hypertjeee Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goeie avond mensen, Nog niets van Hypertje? Maak me echt bezorgd kanjers, das niets voor haar. Misschien is ze te moe en maak ik me druk om niets, ik hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Hypertjeee komt hoop ik later deze dag nog updaten hoop ik? Met mij verder nog steeds alles goed en benzo vrij. Maar nu de laatste drie kwartier verschrikkelijke last van mijn rechter bil. Gister kreeg ik al spierpijn aan mijn onderarm. Verder voortdurend geeuwen en hoofdpijn. Zo kan ik toch echt niet naar mijn werk morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Dat zou fijn zijn Senna. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden