bolletje Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Nou wat hier in het dorp gebeurd is weet ik niet maar de ziekenauto's rijden af en aan en ik zag ook 3 helikopters. Bah er is iets gruwelijks verkeerd gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Argh, wat vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Van harte Adri. Nee, redden kan ik ook niemand. Heb het vaak geprobeerd. En doe het nog regelmatig. Ook op andere vlakken dan het adb proces. 'Voorleven' dat kan dan weer wel, met alle ups en downs, inclusief de aanloop naar het stoppen toe. Aanraden om te stoppen ja, dat ook. Vanuit mijn eigen ervaring. Wat er ook speelt, in mijn leven, de eerste niet meer nemen, elke dag opnieuw was het beste besluit ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Gefeliciteerd Adrie. Vanmiddag naar de winkels geweest en we hebben een ijsje gekocht heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 8 minuten geleden zei Tientoi: Waarom bang zijn voor de dood? Vanaf dat je geboren bent, heb je 1 zekerheid; je gaat dood! Iedereen gaat dood! Doodgaan is net zoiets als geboren worden. Heb jij angst omdat je geboren bent? komt bij; angst voor iets wat onvermijdelijk is heeft geen nut. Ik kan ook de diepte in gaan “heb jij angst om te leven”? Doe ik niet. Leef je leven en weet dat je dood gaat. Nou en? Eeuwig leven is geen lolletje, denk ik ( Simone de Beauvoir; de sterfelijke mens- is dat de juiste titel?). Ik weet niet waar je het allemaal over hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Dank je Adri en gefeliciteerd. Ik mis je schrijven hier maar ik ben blij dat ik mij kan herkennen in iemand die 5 jaar droog staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 (bewerkt) Tja zo heeft elke gek zijn gebrek denk dat het door ervaringen komt @Tientoi wie ben je eigenlijk? Al eerder hier geweest of nieuw? 13 september 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara60 Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Goedenavond allemaal. Ik moet nog erg wennen aan de nieuwe vormgeving van deze site. Zit regelmatig verkeerd, oeps....... Nou ja. Dit wordt mijn 3e avond zonder alcohol en ik begin me steeds rotter te voelen. Vorig jaar april ben ik gestopt met roken maar ik vrees dat dat kattepies was vergeleken met wat ik nu moet doen...........................Alles waarvoor ik anders een drankje nam komt nu naar voren: vermoeidheid, pijn in de botten, maar ook negatieve gevoelens als het zat zijn, geen zin hebben enz.enz. Ik was heel blij met de reacties die ik van sommigen kreeg. Hoop dat het jullie ook gaat lukken. @LadyJane : dank voor je filmpje, kon het niet afspelen maar alleen al de 4 punten waren herkenning troef! Ga weer strijken, morgen wordt een zware werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 Dag 3 is de moeilijkste dag Sara. Ik weet niet hoeveel je dronk maar je lichaam heeft 3 dagen nodig om het gif weg te werken, dat kost energie zonder dat je het door hebt. Daarnaast zit je nog in de ontwenning wat mentale energie kost. Na dag 3 word het lichamelijk makkelijker. Dag 7 is ook vaak rottig. Maar na deze periode is het nog alleen mentaal wat makkelijker klinkt maar misschien wel het moeilijkst is. Je zal merken als je doorzet dat het niks is vergeleken met stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden