Deligaf1 Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen, Vandaag ben ik het niet verslapen, even brood maken en wat eten en daarna na mij werk toe. fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Hoi allemaal, Het is vandaag stil in onze huiskamer... Hoe ging het werken @Deligaf1? Gelukkig had je je niet verslapen En @Hypertjeee, heb jij verder nog gesproken over een eventuele opname in het ziekenhuis of is dat van de baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 @Weegschaal81 hoi idd stilletjes niet meer gesproken .. ik hoop dat t niet nodig zal zijn maar t gaat ook niet super met me weet niet hoe lang dit nog zal duren hoe is t bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 4 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Het werken ging opzich wel, het is niet bepaald het leukste om te doen tijdens ontwenning, maar goed het geeft wat afleiding en we bekijken het maar van de positieve kant het leven gaat toch door. Ik probeer er maar het beste van te maken ik zit er een beetje door heen vandaag. 3.8mg te gaan en 26,2mg achter me gelaten. Depressie is een te groot woord om te noemen maar meer een gevoel van somberheid de emoties stapelen zich op klaar om het los te laten al die zware lasten die ik jaren heb verdrongen. Alleen het lukt me tot op heden niet, het is de sleutel naar succes voor mijn volledig herstel alleen ik duw met me gedachtes weer de deksel op de pan. En ik ben de enigste die dat kan doen. De tijd is jaren in evolutie van mij stil blijven staan. Misschien moeilijk om te begrijpen het is feitelijk zo dat ik als het ware achter mijn verdriet leef. Die tijd waar dat verdriet is onstaan tot op heden heeft voor mij stil gestaan en dat zijn toch een aantal jaren. Groetjes Tim. Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 17 uur geleden zei Deligaf1: Het werken ging opzich wel, het is niet bepaald het leukste om te doen tijdens ontwenning, maar goed het geeft wat afleiding en we bekijken het maar van de positieve kant het leven gaat toch door. Ik probeer er maar het beste van te maken ik zit er een beetje door heen vandaag. 3.8mg te gaan en 26,2mg achter me gelaten. Depressie is een te groot woord om te noemen maar meer een gevoel van somberheid de emoties stapelen zich op klaar om het los te laten al die zware lasten die ik jaren heb verdrongen. Alleen het lukt me tot op heden niet, het is de sleutel naar succes voor mijn volledig herstel alleen ik duw met me gedachtes weer de deksel op de pan. En ik ben de enigste die dat kan doen. De tijd is jaren in evolutie van mij stil blijven staan. Misschien moeilijk om te begrijpen het is feitelijk zo dat ik als het ware achter mijn verdriet leef. Die tijd waar dat verdriet is onstaan tot op heden heeft voor mij stil gestaan en dat zijn toch een aantal jaren. Groetjes Tim. Nou nee... Vreselijk zwaar om te werken tijdens ontwenning. Ik heb het 3 maanden vol gehouden en toen was de koek op. Ja, die emoties... Ik herken het helemaal. Ik zit ook op dat punt: klaar om het los te laten maar dat lukt mij ook nog niet. Persoonlijk denk ik dat dat pas écht kan als je volledig van de benzo's af bent. Je zit nu in de afbouw, er komen langzaamaan al een hoop emoties vrij die lange tijd verstopt hebben gezeten, maar er is ook nog een deel van de benzo waas. Die mist moet denk ik eerst verdwenen zijn voordat je écht los kunt laten. En dat, ja dat is idd de sleutel naar succes voor volledig herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 18 uur geleden zei Hypertjeee: @Weegschaal81 hoi idd stilletjes niet meer gesproken .. ik hoop dat t niet nodig zal zijn maar t gaat ook niet super met me weet niet hoe lang dit nog zal duren hoe is t bij jou ? Dat hoop ik ook voor je! Kun je al iets merken van die voeding (iets vloeibaars toch?) die je van de huisarts gekregen hebt? Ik snap dat het niet super met je gaat maar het klinkt al wel wat beter dan vorige week! Toch? Hoe gaat het slapen nu? Hier momenteel redelijk stabiel... Niet dat ik me nou opeens super goed voel maar het is te overzien. Mijn mindset is veranderd en dat lijkt toch wel een heel aanzienlijk verschil te maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst 5 september 2018 @Weegschaal81 ene dag lijkt t beter te gaan en dan komt t rotgevoel weer de rusteloosheid het niets kunnen ... ik kan niet echt zeggen dat t beter gaat slapen nog steeds ellendig maak niet meer dan 3-4 uur per nacht en dat gebroken er is geen diepe slaap wordt veel te vroeg wakker ook dan heb ik net een uurtje geslapen ben blij voor je dat je stabiel bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden