Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 augustus 2018

Lars

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kohtje:

Hoi Hoi, even een groet uit Zuid Zweden. Toch maar overgestoken vanuit Denemarken i.v.m. de gigantische mogelijkheden qua vrij kamperen. Ook hier warm maar altijd zwemwater in de buurt. En die ongelooflijke rust en stilte..

Eind  van de week weer naar huis, maar het voelt of we al maanden weg zijn.

Tot later allemaal. 

Fijn van je te horen! Heb het goed nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet inderdaad nog even Kohtje, heerlijk!

En Lente, fijn die goede uitslagen in het ziekenhuis. Dat scheelt toch! Hoop dat je gauw wat opknapt.

Mijn eerste jaar zit erop zeg...wauw. Ik zit het een beetje te "vieren" met een glas cola light, maar eigenlijk is het al zo gewoon :) Alleen maar goed dus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf Nicky, een heel jaar ook hier nogmaals: van harte!!!!!!!! Ik loop wel een flink stuk achter jou, maar nu blijf ik " doorlopen" . Zeker weten. Ik heb  mijn goede uitslagen gevierd net met een boerderij ijsje. En dag 25! 

Morgenochtend naar het revacentrum en dan de rest van de week even ziekenhuisvrij. Heerlijk! 

Vanmiddag heeft mijn hulp het hondje even uitgelaten toen ik in het zkh was. Briefje thuis. Kan jij straks eerst even uitrusten. Zo lief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er gelukkig maar geen verstand van @Lente maar vorige week had je toch geen tumorakers of zoiets dan lijkt het me toch ook onwaarschijnlijk dat het ergens anders in je lichaam zit. Zijn dit gewoon controles of extra omdat je bang bent

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een tijdje terug een ijsje gegeten op de geitenboerderij. Ik vind ijs echt héél lekker, maar ijs gemaakt met geitenmelk:face-icon-small-shocked: Niet mijn ding, het smaakte naar boerderij. Of dierentuin ofzo. Nee, vond het niks. Nu een periode van Luik-ijsjes. Die zijn echt zo lekker. Jammer dat het op een dropstokje zit, maar dat vind mijn dochter wel weer prettig. Die eet dat altijd op voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu es kijken of slaapkamer te doen is. Sleep ik de ventilator daar weer ff heen! Trusten ieder. Droge afmelding, maar verder nog een dweiltje. Gaat vast elke dag wat beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei NickyLJ80:

Geniet inderdaad nog even Kohtje, heerlijk!

En Lente, fijn die goede uitslagen in het ziekenhuis. Dat scheelt toch! Hoop dat je gauw wat opknapt.

Mijn eerste jaar zit erop zeg...wauw. Ik zit het een beetje te "vieren" met een glas cola light, maar eigenlijk is het al zo gewoon :) Alleen maar goed dus! 

Met cola light? Duuuuhhh...das voor mietjes he

Cola zero was de max maar de echte neppers gaan voor t goud.

Diene is hier moeilijk te vinden heb ik al ondervonden. :angry:

Maar alsnog GEFELICITEERD met je 1ste jaar. Dat er nog veel mogen volgen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...