Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Sup board ik denk aan soep bord maar hoe je daarop wil wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 4 uur geleden zei Kohtje: Hoi Hoi, even een groet uit Zuid Zweden. Toch maar overgestoken vanuit Denemarken i.v.m. de gigantische mogelijkheden qua vrij kamperen. Ook hier warm maar altijd zwemwater in de buurt. En die ongelooflijke rust en stilte.. Eind van de week weer naar huis, maar het voelt of we al maanden weg zijn. Tot later allemaal. Fijn van je te horen! Heb het goed nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 16 minuten geleden zei jopie: Ik ben eruit: ik ga op een sup-board wonen. Tssss Zo'n hard plastic ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Geniet inderdaad nog even Kohtje, heerlijk! En Lente, fijn die goede uitslagen in het ziekenhuis. Dat scheelt toch! Hoop dat je gauw wat opknapt. Mijn eerste jaar zit erop zeg...wauw. Ik zit het een beetje te "vieren" met een glas cola light, maar eigenlijk is het al zo gewoon Alleen maar goed dus! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Gefeliciteerd @NickyLJ80 neem maar een ijsje om het te vieren NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Gaaf Nicky, een heel jaar ook hier nogmaals: van harte!!!!!!!! Ik loop wel een flink stuk achter jou, maar nu blijf ik " doorlopen" . Zeker weten. Ik heb mijn goede uitslagen gevierd net met een boerderij ijsje. En dag 25! Morgenochtend naar het revacentrum en dan de rest van de week even ziekenhuisvrij. Heerlijk! Vanmiddag heeft mijn hulp het hondje even uitgelaten toen ik in het zkh was. Briefje thuis. Kan jij straks eerst even uitrusten. Zo lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) Ik heb er gelukkig maar geen verstand van @Lente maar vorige week had je toch geen tumorakers of zoiets dan lijkt het me toch ook onwaarschijnlijk dat het ergens anders in je lichaam zit. Zijn dit gewoon controles of extra omdat je bang bent 7 augustus 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Had een tijdje terug een ijsje gegeten op de geitenboerderij. Ik vind ijs echt héél lekker, maar ijs gemaakt met geitenmelk Niet mijn ding, het smaakte naar boerderij. Of dierentuin ofzo. Nee, vond het niks. Nu een periode van Luik-ijsjes. Die zijn echt zo lekker. Jammer dat het op een dropstokje zit, maar dat vind mijn dochter wel weer prettig. Die eet dat altijd op voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Geef mij maar gewoon een cornetto of een waterijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Of schepijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Of softijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Of een sorbet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Bananen split Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Luik is volgens mij ook waterijs. Citroensmaak. Nog niet uitgeprobeerd Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Magnum lust ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Luik is volgens mij ook waterijs. Citroensmaak. Nog niet uitgeprobeerd Lars? Nee ken ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Niet? Tsssss nepijsverslaafde Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Denk ook niet dat ze hier snel ijs met drop steeltje voor ons kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) ....... 8 augustus 2018 bewerkt door Gast Zo afgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 En mijn boerderij ijsje was heerlijk. Natuurlijk spul. Yoghurt, aardbeien en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) Piep 8 augustus 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) ........ 8 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Zo, nu es kijken of slaapkamer te doen is. Sleep ik de ventilator daar weer ff heen! Trusten ieder. Droge afmelding, maar verder nog een dweiltje. Gaat vast elke dag wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 52 minuten geleden zei NickyLJ80: Geniet inderdaad nog even Kohtje, heerlijk! En Lente, fijn die goede uitslagen in het ziekenhuis. Dat scheelt toch! Hoop dat je gauw wat opknapt. Mijn eerste jaar zit erop zeg...wauw. Ik zit het een beetje te "vieren" met een glas cola light, maar eigenlijk is het al zo gewoon Alleen maar goed dus! Met cola light? Duuuuhhh...das voor mietjes he Cola zero was de max maar de echte neppers gaan voor t goud. Diene is hier moeilijk te vinden heb ik al ondervonden. Maar alsnog GEFELICITEERD met je 1ste jaar. Dat er nog veel mogen volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Ik ben dol op geitenkaas, geitenvlees is ook niet slecht. Nog nooit van t ijsje gehoord maar kan ni slecht zijn. Ijs op een dropstokje?? Man man...ollanders...raar volk. Creatief dat wel. En ik hou van ijs, ik hou van drop. Bizar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden