Lars Geplaatst 1 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 7 minuten geleden zei bolletje: Ja hoor daar is ze weer, goeie avond. Hoi @bolletje leuke dag gehad? Vond het iets aan genamer vandaag vanavond naar de aa komkommertijd het is erg rustig de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Hé kerel, Ja ik heb een heerlijke dag gehad. Lekker gewerkt en toch rustig. toch fijn altijd weer voor je de A.A. is het bij jou op de dagbesteding ook rustiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Ik heb gelezen, en volgens mij nu echt wel goed gelezen. En volgens mij wel degelijk gister goed gereageerd naar o.a. Bor. Het bericht van haar greep mij aan. Ik kan het niet laten toch te reageren. Mensen, allemaal in meer of mindere mate aan t vechten., allemaal soms sjipsdagen. Ik ben erg moe, gaat niet zo lekker, maar doe erg mn best positiviteit erin te gooien. Vanavond in de vorm van beetje wandel en beetje haken. haha, ik miste jullie nu al . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Welkom terug @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden