Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Quote Fruitvlieg:

 Ik mis niet de meurende peuk maar wel even het diep inhaleren en tot rust komen. Even die paar seconden van totale ontspanning daar kan niks tegenop.

Ja, dat kan  @Fruitvlieg, maar al heel kort na dat moment van ontspanning, nadat de sigaret uit is komt het dwangmatige verlangen naar een volgende.... en dat is nou net het ellendige aan roken. In feite is dat moment van ontspanning niets anders dan even gehoor geven aan de behoefte om een volgend shot peuk naar binnen te werken... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francoise heb je wel een Chinese Accupressuur of acupunctuur overwogen? Ik doe de Accupressuur sinds een tijdje en heb veel verbetering van mijn klachten. Bij mij nek en schouders en onderrug. Alles zat muurvast tot ontsteking aan toe.   Het is even wennen maar   Het resultaat  is verbluffend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nietmeer:

Francoise heb je wel een Chinese Accupressuur of acupunctuur overwogen? Ik doe de Accupressuur sinds een tijdje en heb veel verbetering van mijn klachten. Bij mij nek en schouders en onderrug. Alles zat muurvast tot ontsteking aan toe.   Het is even wennen maar   Het resultaat  is verbluffend. 

Helpt dat ook tegen kickboksen en kekke sportbroekjes Nietmeer? :lol:
Goedemorgen overigens Francoise :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

Grumph :blush:

Tja Fleur ik denk nog dat ik 18 ben met mijn gesport en gekickboks. Gister een nieuw kèk sportbroekje gehaald met een bunnenbroekje met strakke pijpjes, want het moet er allemaal ook nog een beetje stoer en leuk uitzien .  Gelukkig hebben ze me vanmorgen niet mijn bed uit zien komen . Ik keek wel 80 

Nou ik vind t bijzonder cool wat jij allemaal doet. Mijn dochter wil gaan thaiboxen wist ze me te vertellen. Ik zei ik ga wel mee...denk niet dat t ervan komt :face-icon-small-shocked:

Ik vind een goed sportbroekje vinden ni gemakkelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lars:

Nee naar Parijs was ik ook al nuchter en ik ben een weekend weg geweest met oudste en gezin en toen ook nuchter. Ben alleen een beetje bang voor de gratis drank daar maar goed zal wel goed komen 

T is goed dat je bang bent, dat houdt je bij de les. T is iets nieuws en dat zorgt altijd wat voor spanning. Maar ik ben er zeker van dat je gaat knallen! En jij weet dat ook ommens diep vanbinnen 

Ge moet maar denken....het ijs is er ook gratis....feeestjeeeuh!!!!

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei fleurtje:

Nou ik vind t bijzonder cool wat jij allemaal doet. Mijn dochter wil gaan thaiboxen wist ze me te vertellen. Ik zei ik ga wel mee...denk niet dat t ervan komt :face-icon-small-shocked:

Ik vind een goed sportbroekje vinden ni gemakkelijk. 

Nee gaan Fleur, kei gaaf.  Wij krijgen ook wel eens paar technieken van thaiboksen . Ik heb geen enkele sport ooit leuk gevonden, maar dit . YESSS, kom maar op .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Nietmeer:

Francoise heb je wel een Chinese Accupressuur of acupunctuur overwogen? Ik doe de Accupressuur sinds een tijdje en heb veel verbetering van mijn klachten. Bij mij nek en schouders en onderrug. Alles zat muurvast tot ontsteking aan toe.   Het is even wennen maar   Het resultaat  is verbluffend. 

Zal eens googelen nietmeer . Valt dat onder de zorgverzekering ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

Nee gaan Fleur, kei gaaf.  Wij krijgen ook wel eens paar technieken van thaiboksen . Ik heb geen enkele sport ooit leuk gevonden, maar dit . YESSS, kom maar op .

Ik denk dat t maar een opflakkering van de dochter is :D. Ik ben er wel voor te vinden maar vrees dat er hier niets in de buurt is. Ik vraag t haar vandaag nog een keertje. Je enthousiasme werkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

Ik ga voor de volle 100% voor veilig. Ik wil refusal nemen dan. Ik heb al gedachten van dat dochter vast wel moet douchen voor het eten en zich op tutten dan kan ik misschien... nee niet voor mezelf en niet voor mijn dochter

Oei..ik wist niet dat t je zo bezighield. Dan is refusal inderdaad de beste stok. Kan je tenminste genieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...