Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli 2018


Lars

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei fleurtje:

Roken.

Urggllll...moest ik gecontroleerd kunnen roken zou ik t doen maar dat zit er niet in. 

Ik wil helemaal nooit meer hunkerstemmetjes meer met wat dan ook.  :mellow: Maar dan komt Yvonne met de cola en dan kwijl ik alweer als Golem. My preciousssss 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Meneer Schildpad verstopt alles natuurlijk Fleurke :D

Diene is zoooo lastig als t warm is buiten. Hij zit constant achter mijn hielen. Ik draai me om en val er bijna telkens over dus moet de tuindeur dicht laten. Nog ff en ik graaf een put waar ik hem in zet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei fleurtje:

Dronk je niet of weinig toen je nog rookte reacher?

Ik dronk bijna nooit, maar ongeveer gelijk op met het proberen te stoppen met roken, ontdekte ik de drank. Dus toen ruilde ik t ene voor t andere in. 

Ik was mezelf ook echt dood aan het roken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat je Bor en Fleurtje kunt vergelijken. Naar mijn idee is Fleurtje bewust een minderaar en Bor niet. Nog niet heel lang geleden rende de dokter Bor achterna. Moets er bijna een borst af. Bloeddruk zo hoog dat het hart het elk moment kon begeven. Hoe kun je dan een minderaar zijn? Dan probeer je er toch alles aan te doen om te stoppen zeker als je weet dat je met vuur speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Ik dronk bijna nooit, maar ongeveer gelijk op met het proberen te stoppen met roken, ontdekte ik de drank. Dus toen ruilde ik t ene voor t andere in. 

Ik was mezelf ook echt dood aan het roken.

Oh das gek. Maar miss ook ni helemaal. Ik dronk zelf ook bijna nooit. Ik rookte wel geregeld wiet. Toen dat wegviel compenseerde ik dat met eerst bier. Daarna wijn omdat dat goedkoper was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

Oh das gek. Maar miss ook ni helemaal. Ik dronk zelf ook bijna nooit. Ik rookte wel geregeld wiet. Toen dat wegviel compenseerde ik dat met eerst bier. Daarna wijn omdat dat goedkoper was

Heel herkenbaar. Ik had echt maar een doel en dat was stoppen met roken. En alle maatregelen waren geoorloofd om dat te bereiken. Ik dacht echt niet dat drinken een probleem zou worden. Niet zoals roken. Duh! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...