Gast Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 5 uur geleden zei rapilos: Zo, beste mensen, Moest erg lachen om jullie postings naar mij toe Dus wat heb ik tot nu toe gedaan op mijn lummeldag ? Bananenbrood gebakken met walnoten en dadels, huis gestofzuigd Week boodschappen gedaan en wc een beetje schoon gemaakt Maar alles echt op zijn elven dertigste hoor Heb zeker niet het gevoel dat ik veel gedaan heb Cocootje, Jammer, Dag, dag dan maar weer ! Het ga je goed En mijn naam "verkracht " op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 17 minuten geleden zei Cocootje: JoJo effect?..... Goh... nu ben ik hier alweer... Weet alleen niet voor hoelang. En Hoelang was een Chinees. Fijn @Cocootje, hoop nog veel van je te horen en je te leren kennen . Je maakt het wel spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Dagpact geslaagd Momentum en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Dus je blijft @Cocootje? Lijk je echt op @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Welkom terug Coco Heerlijke dag gehad, Vanmorgen even hard aan de slag geweest en vanmiddag lekker onder de parasol zitten lezen. Nu richting bed, ben best moe van het niksen. Een droge afmelding, trusten mensen Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Ik kwam even gedag zeggen. Ik hoop dat jullie het goed maken!! Coco.... stam jij niet ook uit de tijden omstreeks 2010? Een bekende naam! Ik moet gelijk aan een aantal anderen van toen denken... (o jee Namen Onthouden...ik moet maar es in het archief duiken, hoe zou het nu met hen zijn?) welterusten voor nu... met mij is het okay hoor!....... Yvonne, Reacher en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden