motorfietsgerrit Geplaatst 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2013 Hallo, ik ben Gerrit, woonachtig in de Neder Betuwe. Vorige week ben ik gestart met Ambulante Detoxificatie bij Iris Zorg in Tiel. Op de website Plazilla, een plekkie op internet waar je je verhalen kwijt kan, heb ik een stukje over geschreven. Je kan -als je dat leuk vindt- het vinden als je in je zoekmachine intikt: Motorfietsgerrit gaat ontgiften Plazilla. Iedereen sterkte met het de baas blijven van die andere sterkte!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2013 Gerrit, ga ervoor! goed dat je dit doet, joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Hallo Gerrit, Ik heb je verhaal gelezen. Na het afkicken heb ik begrepen wil je een wijnimporteur gaan worden. Hoe wil je dat dan doen? Het is (ons) bekend dat als je met het product 'bezig' blijft, je continu jezelf aan het kwellen bent en in de verleiding komt. Ben dus heel benieuwd wat jouw gedachten daarover zijn. Fijne afkickgroet en hopelijk ook tot ziens in onze woonkamer bij Ditjes en dagdraad. Moedig van je om deze stap te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ha Gerrit welkom hier. vergeet na het ontgiften niet scherp en sober te blijven hier lezen en schrijven kan je daarbij helpen mij houdt het alert en dat gun ik jou ook. groetjes aan Tiels Flipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden