Cyclad58 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 Ligt iedereen nog te maffen? Ik was vanmorgen al om half zes wakker en dat op mijn vrije dag Vanmiddag naar Bergen Op Zoom, ik denk dat ik me maar goed insmeer, het belooft een zonnige dag te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 Goedemorgen! Om 11.30 naar een andere psychiater. Hoop op een goed gesprek te hebben met hem. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 2 minuten geleden zei Deligaf1: Goedemorgen! Om 11.30 naar een andere psychiater. Hoop op een goed gesprek te hebben met hem. Fijne dag allemaal. Succes! Laat even weten hoe het verlopen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 Zojuist zei Cyclad58: Succes! Laat even weten hoe het verlopen is. Doe ik Ad! en morgen ook weer naar de bedrijfsarts die gesprekken staan meestal haaks op elkaar. Werk opbouwen,pillen afbouwen,pillen opbouwen en ook nog trauma therapie. Ik zat zelf te denken omdat mijn contract afloopt in augustus en ze mij nog een verlengde leerovereenkomst geven na de vakantie in augustus of ze dat in oktober of novemeber willen doen. Als dat lukt 1mg per 14 dagen afbouwen dan ben ik iig van die benzo’s af dan heb ik al weer een hoop gewonnen. Alleen is de vraag of mijn lichaam dit aan kan plus het feit of dat technisch gezien ook kan via het werk uit. Kaida74 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 2 uur geleden zei Deligaf1: Doe ik Ad! en morgen ook weer naar de bedrijfsarts die gesprekken staan meestal haaks op elkaar. Werk opbouwen,pillen afbouwen,pillen opbouwen en ook nog trauma therapie. Ik zat zelf te denken omdat mijn contract afloopt in augustus en ze mij nog een verlengde leerovereenkomst geven na de vakantie in augustus of ze dat in oktober of novemeber willen doen. Als dat lukt 1mg per 14 dagen afbouwen dan ben ik iig van die benzo’s af dan heb ik al weer een hoop gewonnen. Alleen is de vraag of mijn lichaam dit aan kan plus het feit of dat technisch gezien ook kan via het werk uit. Succes Deli! Hoor graag hoe het bij beide artsen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 (bewerkt) Zo net terug van de psychiater. Ik vertelde over de ontwenning die ik had van de diazepam en dat ik daar veel opdringerige gedachtes en psychotisch van wordt en daar waar ik normaal angstig van wordt ik nu woedend van wordt. Hij gebruikte een tent om mij heen als metafoor voor de diazepam. Elke keer als er wat diazepam afgaat wordt de tent dunner, maar van binnen is het nog niet sterk en stabiel. Dan heb je 3 opties vechten,vluchten,bevriezen. Vroeger toen je klein was vluchte je altijd nu wordt je ouder en er staat steeds meer druk op je en vluchten werkt niet meer dus ga je vechten omdat je geen andere keuze hebt/weet. Oftewel je wordt elke keer voor de leeuw gegooit. Een rat in het nauw. Daardoor ervaar jij ook super veel ontwenning door al die druk stress en spanning en angst. Hij zei ik stel voor om te starten met een AD (citalopram) om de binnekant van tent wat sterker te maken. De AP (seroquel) gaat eraf en dan wordt de ‘tent’ de diazepam verder afgebouwd en dan zal dat wat makkelijker gaan. Het meerendeel van de klachten die ik tegen hem zei die ik mentaal ervaarde lag allemaal aan mij zelf zei die. Ik ben er nogal wat skeptisch over of het dan sneller en makkelijker gaat maar we zullen zien. 27 juni 2018 bewerkt door Deligaf1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 20 minuten geleden zei Deligaf1: Zo net terug van de psychiater. Ik vertelde over de ontwenning die ik had van de diazepam en dat ik daar veel opdringerige gedachtes en psychotisch van wordt en daar waar ik normaal angstig van wordt ik nu woedend van wordt. Hij gebruikte een tent om mij heen als metafoor voor de diazepam. Elke keer als er wat diazepam afgaat wordt de tent dunner, maar van binnen is het nog niet sterk en stabiel. Dan heb je 3 opties vechten,vluchten,bevriezen. Vroeger toen je klein was vluchte je altijd nu wordt je ouder en er staat steeds meer druk op je en vluchten werkt niet meer dus ga je vechten omdat je geen andere keuze hebt/weet. Oftewel je wordt elke keer voor de leeuw gegooit. Een rat in het nauw. Daardoor ervaar jij ook super veel ontwenning door al die druk stress en spanning en angst. Hij zei ik stel voor om te starten met een AD (citalopram) om de binnekant van tent wat sterker te maken. De AP (seroquel) gaat eraf en dan wordt de ‘tent’ de diazepam verder afgebouwd en dan zal dat wat makkelijker gaan. Het meerendeel van de klachten die ik tegen hem zei die ik mentaal ervaarde lag allemaal aan mij zelf zei die. Ik ben er nogal wat skeptisch over of het dan sneller en makkelijker gaat maar we zullen zien. ik hoop zo voor je dat deze methode gaat werken!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 5 uur geleden zei Deligaf1: Zo net terug van de psychiater. Ik vertelde over de ontwenning die ik had van de diazepam en dat ik daar veel opdringerige gedachtes en psychotisch van wordt en daar waar ik normaal angstig van wordt ik nu woedend van wordt. Hij gebruikte een tent om mij heen als metafoor voor de diazepam. Elke keer als er wat diazepam afgaat wordt de tent dunner, maar van binnen is het nog niet sterk en stabiel. Dan heb je 3 opties vechten,vluchten,bevriezen. Vroeger toen je klein was vluchte je altijd nu wordt je ouder en er staat steeds meer druk op je en vluchten werkt niet meer dus ga je vechten omdat je geen andere keuze hebt/weet. Oftewel je wordt elke keer voor de leeuw gegooit. Een rat in het nauw. Daardoor ervaar jij ook super veel ontwenning door al die druk stress en spanning en angst. Hij zei ik stel voor om te starten met een AD (citalopram) om de binnekant van tent wat sterker te maken. De AP (seroquel) gaat eraf en dan wordt de ‘tent’ de diazepam verder afgebouwd en dan zal dat wat makkelijker gaan. Het meerendeel van de klachten die ik tegen hem zei die ik mentaal ervaarde lag allemaal aan mij zelf zei die. Ik ben er nogal wat skeptisch over of het dan sneller en makkelijker gaat maar we zullen zien. Ik snap je scepsis, @Deligaf1 Toch lijkt me het advies zo beroerd nog niet. Ik heb mijn twijfels over zijn opmerking over die mentale kwestie. Als dat het enige zou zijn zouden er heel wat ontwenningsklachten minder zijn. Kortom, het zal een combi zijn. De ontwenning speelt een prominente rol en natuurlijk heb je daar mentaal last van. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 23 minuten geleden zei Cyclad58: Ik snap je scepsis, @Deligaf1 Toch lijkt me het advies zo beroerd nog niet. Ik heb mijn twijfels over zijn opmerking over die mentale kwestie. Als dat het enige zou zijn zouden er heel wat ontwenningsklachten minder zijn. Kortom, het zal een combi zijn. De ontwenning speelt een prominente rol en natuurlijk heb je daar mentaal last van. Succes! Zo denk ik daar dus ook over. Hij zei dat het wel allemaal wel mee zal vallen en hij had mensen die over de 100mg dia slikte er ook in een korte tijd vanaf geholpen. Hij zat al 30 jaar in het vak. En die AP zei die ook nog dat een overbodig medicijn is om te slikken in mijn situatie. Als dat afgebouwd moet worden ben ik ook weer 2 maanden verder voordat dat weer helemaal herstelt is. Wellicht is de minimale dosering dan een uitkomst. 3 juli vervolg afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden