Spring naar bijdragen

Werken & afbouwen


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Deligaf1:

Auto rijden doe ik ook niet wel scooter. 25km/h  valium valt onder catogorie 3 met deelnemen aan het verkeer ter vergelijking met 0,8 promille alchol. Dus dat is een rode sticker en dan slik ik ook nog 2 andere met een gele sticker dat is samen ook een rode. Ja als we niks meer slikken hebben we weer een nieuw leven terug maar we moeten verkomen om een ontwenningsyndroom te krijgen. Want dan kan het nog maanden duren na de laaste tablet....

Ik weet het..voorlopig gaat het vandaag wel even een stuk beter met de dia erbij..ik dwing mezelf het leven even per dag te bekijken momenteel,weet ook niet goed hoe dit gaat worden,hoe lang het gaat duren,maar we doen ons best toch?Ben eigenlijk al lang blij dat die alcohol en sigaretten eraf zijn, toch iets bereikt alvast,voelde me destijds daar al stukken beter door.tja en dan denk je;dan ook alles weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hendrik2:

Ik weet het..voorlopig gaat het vandaag wel even een stuk beter met de dia erbij..ik dwing mezelf het leven even per dag te bekijken momenteel,weet ook niet goed hoe dit gaat worden,hoe lang het gaat duren,maar we doen ons best toch?Ben eigenlijk al lang blij dat die alcohol en sigaretten eraf zijn, toch iets bereikt alvast,voelde me destijds daar al stukken beter door.tja en dan denk je;dan ook alles weg!

@Hendrik2 Over je seroxat waarvoor slikte je die alsk vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hendrik2:

Hoi Deligaf1

ben er ca 12 jaren terug mee begonnen; in en na periode ,en wat bijkomende ellende destijds,vechtscheiding/staat een paar berichten terug geschreven,raakte ernstig depressief.

 

 

Oke, ik hoop dat je depressie weg blijft als je van de seroxat af bent. Je kan de techniek (TAT) die ik onder tips en adviezen heb uitgewerkt toe kunnen passen ook voor verslavingen ontwenning ect. EMDR en Hypnotherapie daar heb ik veel baat bij gehad  dat zou je ook kunnen overwegen om te doen als het nog niet is zoals het hoort te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Deligaf1:

Oke, ik hoop dat je depressie weg blijft als je van de seroxat af bent. Je kan de techniek (TAT) die ik onder tips en adviezen heb uitgewerkt toe kunnen passen ook voor verslavingen ontwenning ect. EMDR en Hypnotherapie daar heb ik veel baat bij gehad  dat zou je ook kunnen overwegen om te doen als het nog niet is zoals het hoort te zijn.

Ik ben bekend met EMDR, al zolang het bestaat,ik wacht het even af,voor nu;ik ga slapen,het lijkt wel of ik ook slechter dan normaal op het weer reageer,enorm last,de warmte blijft maar hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...