Spring naar bijdragen

Onze h.kamer 20-5-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen Bikkels,

Heeft iedereen goed geslapen? Ik niet.:angry: Een buikgriepje denk ik, heb  de wc. zo'n 14x gezien.  Ik weet niet of het er bij hoort maar voel me ook wat misselijk. Wilde vandaag m'n ijzeren tuinsetje schilderen, kijken of het lukt. Nu maar hopen dat ik me ook weer wat prettiger ga voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Bikkels,

Heeft iedereen goed geslapen? Ik niet.:angry: Een buikgriepje denk ik, heb  de wc. zo'n 14x gezien.  Ik weet niet of het er bij hoort maar voel me ook wat misselijk. Wilde vandaag m'n ijzeren tuinsetje schilderen, kijken of het lukt. Nu maar hopen dat ik me ook weer wat prettiger ga voelen.

Ha @bolletje

Allereerst: beterschap! doe maar rustig aan vandaag. Het is mooi weer vandaag, dat zal zeker helpen! 

Ik heb weer een behoorlijke nacht gehad. Gisteren waren de rottige gevoelens vrijwel verdwenen, maar gek genoeg stond ik er vanmorgen wel weer mee op. Onbestemd gevoel in buik weer. Dat houdt nu al een week aan, maar is soms even weg. 
Ik heb ooit begrepen dat als het er niet constant is ik me geen zorgen hoef te maken, dat probeer ik dan ook maar niet te doen. 

Straks even op bezoek bij schoonmoeder en verder maar van het mooie weer profiteren.

Have a nice day!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je met rottige gevoelens, een nerveus , zenuwachtig gevoel? Ik heb dat gevoel elke ochtend ook vooral n mijn buik. Zo wie zo een geheel opgefokt gevoel wat in d loop van de dag wel minder wordt.

ben dan ook heel onhandig, laat veel uit mijn handen vallen bijvoorbeeld.

Herkenbaar???

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Eleo31:

Bedoel je met rottige gevoelens, een nerveus , zenuwachtig gevoel? Ik heb dat gevoel elke ochtend ook vooral n mijn buik. Zo wie zo een geheel opgefokt gevoel wat in d loop van de dag wel minder wordt.

ben dan ook heel onhandig, laat veel uit mijn handen vallen bijvoorbeeld.

Herkenbaar???

 

 

Ik laat niets uit mijn handen vallen, maar ik denk dat het gevoel wel overeen komt, ja. 
Inderdaad lijkt het in de loop van de dag minder te worden. 

Ik kan het inderdaad wel omschrijven als een nerveus, onrustig gevoel in buik. Herkenbaar dus. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat onze hersenen nog overactief zijn. En dat de dempende cellen nog niet hersteld zijn.

tijd , tijd , tijd .Lastig , tijd is je grootste vijand. Mast we zijn aan het herstellen daar moeten we maar op vertrouwen!

elke dag is Eem dag dichterbij de genezing! En we houden vol!!!!

sterkte allemaal !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Eleo, ik 7 mnd geleden CT gestopt van 5 weken gebruik  , oxzazapam, mijn  zenuwgestel is nog niet oke, herstel van zenuwgestel schijnt heel langzaam tegaan, is helemaal van slag,  ik heb alles de revue al gepasseerd, alle ellende, nu nog mijn spierpijn, en zeker in de ochtend een onbestemd gevoel  soort stress gevoel, maar..... absoluut stukken beter, na 7 mnd, echt dus nog wel restverschijnselen, ik ben er nog niet. Maar komt goed, ook bij jou, geduld is hier de heelmeester, groetjes Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GUUS:

Haai Eleo, ik 7 mnd geleden CT gestopt van 5 weken gebruik  , oxzazapam, mijn  zenuwgestel is nog niet oke, herstel van zenuwgestel schijnt heel langzaam tegaan, is helemaal van slag,  ik heb alles de revue al gepasseerd, alle ellende, nu nog mijn spierpijn, en zeker in de ochtend een onbestemd gevoel  soort stress gevoel, maar..... absoluut stukken beter, na 7 mnd, echt dus nog wel restverschijnselen, ik ben er nog niet. Maar komt goed, ook bij jou, geduld is hier de heelmeester, groetjes Guusje

Wat herkenbaar, @GUUS

Dat onbestemde gevoel heb ik ook regelmatig, nu alweer een week. Vooral in de ochtend inderdaad. We zijn er nog niet , maar de weg is ingeslagen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Guusje,

ja Guus , wat het teweeg kan brengen hè, en jij na 5 weken al zulke verschijnselen  , ik 7 / 8 mnde gebruikt

en de huisarts maar niets geloven van de ontwenning, denkt dat ik het zelf creëer., niet te geloven toch!

op het moment heb ik ook veel last van spierpijn. En een typische soort hoofdpijn, druk op mijn hoofd.

ik ben er nog niet , zenuwgestel is nog behoorlijk in de war , maar er zitten gelukkig ook wel betere dagen tussen..Soms moeilijk om het vertrouwen te houden , maar jullie positieve berichten geven mij weer kracht, en het vertrouwen dat ons lichaam in staat is  volledig te herstellen. Inderdaad geduld, geduld, geduld!

Dank je Guusje voor je reactie 

j

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...