Cyclad58 Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 1 uur geleden zei Eleo31: Angst is ook zo,n naar ontwenningsverschijnsel, het voelt niet als angst voor het Benzo gebruik.,het lijkt een chemische angst die zo uit het niets komt opzetten en die moeilijk onder controle te krijgen is. Heeft er iemand ervaring met geluid dat 20 x zo hard binnen lijkt te komen? vandaag heb ik een rustige dag ingepland, na een betere dag ( niet symptoomloos) maar alles op een zachter pitje , ben ik geneigd te veel te gaan doen, en heb het idee dat ik het een dag later weer moet bezuren. ik vind het moeilijk om echt naar je lichaam te luisteren . Chemische angst, precies zoals ik het zelf ook altijd omschrijf. Van geluiden die veel harder binnenkomen heb ik gene last, maar ik hoor dat vaker als ontwenningsklacht. En ja, luisteren naar je lichaam is erg moeilijk. Ik heb de afgelopen weken ook te veel gedaan. Seroquel (succesvol) afbouwen, weer fulltime werken in een drukke en verantwoordelijke baan, verjaardagen en sociale verplichtingen. Moet allemaal kunnen zou je zeggen, maar na benzo ontwenning is dat toch even te straf geweest. Vandaag alleen wat hardgelopen en verder verrassend weinig gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden