Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 52 minuten geleden zei spirit: Een hele nette brief naar de voorzitter van het koor gestuurd. Daar kunnen ze daar met z'n allen nog een puntje aanzuigen. Heel erg opgelucht ook, dat ik daar eindelijk een punt achter heb gezet. Bovendien kreeg ik van een koor een voorstel om te komen dirigeren. Moest nog besproken worden, maar het zou toch wel heel erg leuk zijn, want dat is wel altijd één van mijn ambities.. Maar moet even niet teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Eerst maar eens bijkomen van alles en zeker als dirigent, moet je helemaal een brede rug hebben. Maar alles is te leren! Goed bezig en het hele leven is een leerproces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Hier een saai dagje gehad even huishoudelijk gedaan en de stappenteller is niet overtuigd. Helaas maar 5000. Morgen beter. Gelukkig nog steeds geen zucht heel erg blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedenavond, Lastige dag vandaag. Op Facebook zie ik allemaal mensen met foto's van hun moeders, ook mensen veel ouder dan ik die hun moeder nog hebben. En ik heb haar al veels te vroeg/jong moeten afgeven. Zij was mijn beste maatje, begreep mij in alles, 1 blik en we begrepen elkaar. Komt keihard aan dan weer. Dat gemis heb ik heel lang kunnen verdoven middels drank. Dat is er nu natuurlijk niet meer. Doet best veel pijn maar ook wel goed dat je het nu extra voelt. Ik had nou eenmaal een super goede moeder en dat mis ik natuurlijk en dat mag. Beter iets goed gehad te hebben dan nooit gekend te hebben dat komt in mij op. Fijne avond allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 En Jan wens ik veel sterkte!!! Hoop na de ingreep weer van je te horen, zet hem op man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Zo is dat @Smaragd maar het gemis blijft alhoewel ze vast bij je is en over je waakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Dank je wel Gypsy, zo voel ik het idd ook. Ze kijkt mee over mijn schouder. En even persoonlijk naar jou toe, ik vind je een enorm sterk leuk mens, geniet echt van je postings en ik gun jou de liefde oprecht. Zit hier lezend vaak van mee te genieten. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Wij hebben patat gegeten met kroket of frikadel eten we niet vaak dus dat was lekker. @Smaragd lastige dingen blijven het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Heerlijk Lars!!! Lekker soms even een vette hap. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 We aten patat omdat het moederdag is en de begeleiding niet hoefde te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 3 minuten geleden zei Smaragd: Dank je wel Gypsy, zo voel ik het idd ook. Ze kijkt mee over mijn schouder. En even persoonlijk naar jou toe, ik vind je een enorm sterk leuk mens, geniet echt van je postings en ik gun jou de liefde oprecht. Zit hier lezend vaak van mee te genieten. Ah lief van je. Ik ben niet echt sterk hoor maar wil het wel zijn. Ik push mezelf nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Top toch Lars en trouwens las je posting over badoo...Goede waarschuwing voor naieven en jongeren idd. Zo naief als ik ben heb ik mij daar ook ooit aangemeld, dacht leuk vriendschap etc, was niet op zoek naar sex. Heb zelf al heel lang een relatie. Ja hoe dom kon ik zijn, geslachtsdelen vlogen om mijn oren, de ene nog groter dan de andere haha. Wilde het je toch even laten weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 @Gypsy je komt wel sterk over. Je ging/gaat voor iets en zie.....of het nou wel of niet wat wordt, je doet het maar wel mooi! Ik ben dan echt een behoudend mens dat het niet zou durven denk ik, liever mezelf beschermen en afwijzing daardoor voorkomen Dat is sterk hoor en daarnaast drink je nu ook niet en gaat dat best goed, dat is sterk! Ik heb veel aan die bijdrages. Je noemt het woord pushen...betekent dat je dan over je eigen grenzen gaat? Vroeg ik mij af want ik herken dat deels wel zelf in nieuw gedrag. Die balans blijf ik lastig vinden. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ja heb er ook veel langs zien komen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 1 minuut geleden zei Smaragd: @Gypsy je komt wel sterk over. Je ging/gaat voor iets en zie.....of het nou wel of niet wat wordt, je doet het maar wel mooi! Ik ben dan echt een behoudend mens dat het niet zou durven denk ik, liever mezelf beschermen en afwijzing daardoor voorkomen Dat is sterk hoor en daarnaast drink je nu ook niet en gaat dat best goed, dat is sterk! Ik heb veel aan die bijdrages. Je noemt het woord pushen...betekent dat je dan over je eigen grenzen gaat? Vroeg ik mij af want ik herken dat deels wel zelf in nieuw gedrag. Die balans blijf ik lastig vinden. Dank je. Ik push mezelf wel omdat ik het zat ben dat ik zo weinig durf. Het is ook zo dat hij gewoon heel rustig is en een invloed op mij heeft ik word rustig van hem. Hij weet precies hoe hij met mij om moet gaan en dat maakt het makkelijker. Daarbij komt dat hij weet van mijn probleem dus ik hoef niets te verbergen wat ik altijd moest doen. Soms heb ik wel lichte paniekaanvallen door het pushen hoor maar ik probeer toch door te zetten. De balans zoeken vind ik ook zeer lastig. Smaragd en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik snap het heel goed denk ik Gypsy en wat fijn dat je open naar hem kunt zijn, dat is idd heel belangrijk. Bedankt voor de reacties, voel me nu rustiger. Wilde voordat ik inlogde naar de supermarkt gaan om bier te halen, verdoven, niet voelen. Kan het maar beter eerlijk neerzetten. Gister refusal ingenomen dus als ik was gaan drinken was het ambulance geworden, kon mij niets schelen. Zeer gevaarlijk voor mij. Dacht log ik maar even in en deel het. Heeft mij geholpen, trek is weg en weet waarvoor ik het doe. Wat ben ik blij met dit forum. Fijne avond. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goed zo @Smaragd trek gaat voorbij maar dat weet je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 2 minuten geleden zei Smaragd: Ik snap het heel goed denk ik Gypsy en wat fijn dat je open naar hem kunt zijn, dat is idd heel belangrijk. Bedankt voor de reacties, voel me nu rustiger. Wilde voordat ik inlogde naar de supermarkt gaan om bier te halen, verdoven, niet voelen. Kan het maar beter eerlijk neerzetten. Gister refusal ingenomen dus als ik was gaan drinken was het ambulance geworden, kon mij niets schelen. Zeer gevaarlijk voor mij. Dacht log ik maar even in en deel het. Heeft mij geholpen, trek is weg en weet waarvoor ik het doe. Wat ben ik blij met dit forum. Fijne avond. Oh geweldig zeg! Mooi dat je hier gekomen bent dan. Mooie stap die je gemaakt hebt! Zie je jij bent ook sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Hoi, ik ben er nog wel, even de deur uit geweest om even wat te eten, geen zorgen verder hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 7 minuten geleden zei Antoinnette: Hoi, ik ben er nog wel, even de deur uit geweest om even wat te eten, geen zorgen verder hoor Maar drink je? Of heb je gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Is dat belangrijk voor je, ja gedronken vanmiddag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ja dat is belangrijk voor mij niet om je te veroordelen maar het is nu gissen en dat vind ik vervelend. Maar als je nu weer gestopt bent dan ben je sterk bezig @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 sorry ben een beetje opstandig, komt dat ik kwaad en teleurgesteld ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Geeft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik meld me droog af. Het was een dag van niets op de planning en weer werkte niet mee. Toch heb ik me goed vermaakt spelletje gedaan wat gepraat en eigenlijk ook wel beetje genieten van het niks doen Smaragd en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden