Spring naar bijdragen

zondag 22 April


MarQ

Aanbevolen berichten

De eerste 3 weken kunnen heftig zijn wat betreft craving, daarna komt het soms voor een korte tijd uit het niks. Ik heb het soms nog steeds. De eerste 3 weken gewoon uitzitten en daarna alert blijven. Nu noem je het nog craving, straks gewoon trek en na een hele poos gewoon een rotdag zoals elk mens weleens heeft. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dank jullie voor antwoorden. Het was inderdaad uitzitten, kwam met vlagen, overviel me, heb snoepjes gegeten, brood met pindakaas en een kop soep. Dat hielp. En vooral het vooruitzicht dat het afneemt.

En juist omdat ik het besluit heb genomen, heb ik er niet aan toegegeven. Wat een strijd soms. Voor een rustiger leven. En heel fijn te lezen dat het echt minder wordt, dank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afmelding: droog! Ging vandaag als een zonnetje! Best veel pijn etc etc, maar accepteren van feiten, het is zoals het is, geen gevecht, en dan IS er ook geen gevecht. Weer een tikkie wijzer. En een meer dan goede dag gehad. Grenzen bewaakt en toch best actief geweest!  Nu aan de sweet dreams thee en dan pitten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...