Spring naar bijdragen

Nieuwe stopper met drinken

drummer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb mij vandaag aangemeld met het doel te stoppen met drinken.

Ik ben 54 jaar,man, en heb jarenlang vrachtwagens vol bier gedronken, en ook de nodige wijn.

Mijn doel is om radicaal te stopppen, en ben op zoek naar gelijkgestemden die het ook geprobeerd hebben en bij wie het gelukt is.

Heeft iemand wellicht tips voor mij zodat het mij ook gaat lukken ?

Grt. Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Drummer,

Het je al eens op de dagdraad gekeken? Dat is bij ditjes en datjes. Als je dan de dag van vandaag en de laatste pagina indrukt, ben je daar. Dat is onze virtuele huiskamer zeg maar en daar zitten we altijd met onze vragen, problemen enz.

Wat ik altijd erg belangrijk vind is, delen met gelijkgestemden. mensen die weten waar je het over hebt als je trek krijgt.

Ook is er wel eens mot hoor maar als je daar niet op reageert zal het je ook niet zo veel doen. Meestal wordt er gedeeld en is het er goed vertoeven.

Verder zorgen dat je maag vol zit. Veel eten, zeker als de trek komt opzetten en water of thee drinken, dat spoelt goed door. Weet dat die over gaat. De eerste dagen zijn moeilijk maar naarmate de dagen verstrekken wordt het een heel stuk makkelijker.

Ik wens je heel veel suc6 en hoop je gauw in onze kamer te zien.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Goeie middag Drummer,

Het je al eens op de dagdraad gekeken? Dat is bij ditjes en datjes. Als je dan de dag van vandaag en de laatste pagina indrukt, ben je daar. Dat is onze virtuele huiskamer zeg maar en daar zitten we altijd met onze vragen, problemen enz.
Wat ik altijd erg belangrijk vind is, delen met gelijkgestemden. mensen die weten waar je het over hebt als je trek krijgt.
Ook is er wel eens mot hoor maar als je daar niet op reageert zal het je ook niet zo veel doen. Meestal wordt er gedeeld en is het er goed vertoeven.
Verder zorgen dat je maag vol zit. Veel eten, zeker als de trek komt opzetten en water of thee drinken, dat spoelt goed door. Weet dat die over gaat. De eerste dagen zijn moeilijk maar naarmate de dagen verstrekken wordt het een heel stuk makkelijker.
Ik wens je heel veel suc6 en hoop je gauw in onze kamer te zien.:present:quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...