Kannietmeer Geplaatst 16 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 1 uur geleden zei Bestwel: Taperingsstrips kosten volgens mij € 30,- per strip, deze worden niet verged door de zorgverzekering, Er is ook wel een methode met 2/5/10mg dia tabletten, niet vijlen en wegen trouwens. Als de hulpverlening je niet kan helpen, kun je het gewoon zelf doen. Niet makkelijk, (met hulpverlening is het ook niet makkleijk trouwens ...), maar het kan wel. http://taperingstrip.nl/wp-content/uploads/2017/07/DZPM_bestel_NL_1.pdf @Kaida74 @Bestwel DE kosten zijn echt stukken hoger van een taperingstrip en je moet ze zelf betalen. Het is voor verschillende medicatie ook nog verschillend. Maar kan echt wel 150 euro zijn. Vreselijk. Vandaar dat ik de hele weg vijl en weegschaal ben gaan gebruiken. Na een telefoontje met de apotheker was ik even van slag en ik heb ook nog gevochten met mijn ziektekostenverzekering, waar ik nu natuurlijk niet meer verzekerd bent. Maar eigenlijk alle zorgverzekeringen weigeren te vergoeden. Er is er 1 geloof ik, maar benzo geheugen laat me niet toe te herinneren welke dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 1 minuut geleden zei Kannietmeer: @Kaida74 @Bestwel DE kosten zijn echt stukken hoger van een taperingstrip en je moet ze zelf betalen. Het is voor verschillende medicatie ook nog verschillend. Maar kan echt wel 150 euro zijn. Vreselijk. Vandaar dat ik de hele weg vijl en weegschaal ben gaan gebruiken. Na een telefoontje met de apotheker was ik even van slag en ik heb ook nog gevochten met mijn ziektekostenverzekering, waar ik nu natuurlijk niet meer verzekerd bent. Maar eigenlijk alle zorgverzekeringen weigeren te vergoeden. Er is er 1 geloof ik, maar benzo geheugen laat me niet toe te herinneren welke dat is. Dank je wel voor je reactie @Kannietmeer vijl en weegschaal jeetje... lijkt me ook een heel gedoe en ik ben geen rekenwonder.... als er over % gepraat word dan is het voor mij al russisch ;-) Komt ook door de fog van de pammen. Ben niet meer zo scherp als ''vroeger''... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 16 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 ik kan het echt heel simpel voor je maken Geen zorgen. Niemand tijdens benzo-ontwenning is erg scherp. Door een weegschaaltje te kopen kan je de pil wegen en gewoon daarmee wegen. Mijn pil was bijvoorbeeld 170mg en die schaafde ik gewoon elke keer 4 mg naar beneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden