fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) T is Q2...t tv kanaal.. 5 april 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik denk dat we verschillende tv kanalen hebben. Maar Hub heeft gelijk, ik kan de series bekijken op Netflix. Er is alleen een zekere charme in het kijken op tv, wetende dat er dan een hoop andere Trekkies zitten te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Maar ik hou toch nog enorm veel van je, lief geitje! Het gaat om het gebaar. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 3 minuten geleden zei fleurtje: Na the big bang theorie Dat kijk ik ook, zo leuk. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 9 minuten geleden zei Reacher: In dit geval een lief zwiepstaartje Met een roze strik erom. Yeah right Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 1 minuut geleden zei Reacher: Maar ik hou toch nog enorm veel van je, lief geitje! Het gaat om het gebaar. Ooooh ikke ook yoeee Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 2 minuten geleden zei Gypsy: Dat kijk ik ook, zo leuk. Staat hier net op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ja, dat is wel opmerkelijk @Gypsy, ik heb nu ook the big bang theorie op, maar daarna komt SWAT of iets dergelijks. Blijkbaar draait het in België op hetzelfde tijdstip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dus ikke er terug ff vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 @Reacher Ja, grappig . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik kijk alleen niet want dit is de vierduizendste herhaling. Ik kan praktisch de tekst playbacken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Heeft Sheldon bij jullie nu een groen t-shirt aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 ... en dan beweren mensen dat ik meer zou moeten ondernemen. Tssss. Hoeveel meer TV kan een mens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Heeft Sheldon bij jullie nu een groen t-shirt aan? Ik weet niet wat hij aanheeft maar hij gaat naar het ziekenhuis bij Leonard op bezoek die zijn neus heeft laten opereren. Hoe was de verjaardag van je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Nee is een andere aflevering! Heb haar maar heel even gezien vandaag. Gisteren is ze met vriendinnen gaan vieren en is dan op kot blijven slapen. Ze was hier rond 11u maar vertrok al terug rond 12. Haar lief had een dag vol verassingen gepland. De schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dat is leuk voor je dochter is het lief van je dochter aardig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Hij heeft haar meegenomen naar een chique restaurant voor lunch en daarna zijn ze gaan mini golven in blacklight. Hij had nog een extra verassing maar das nog ff afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Daar kunnen een hele hoop anderen wat van leren, van het lief van je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Hij kan er mee door . Ze zijn al vijf jaar samen. Buiten de twee maand dat ze twee jaar geleden uit elkaar waren. Hij had toen een ander meisje op reis leren kennen. Twee verschrikkelijke maanden vol hartzeer. Maar toen kwam hij op zijn stappen terug en zij nam hem terug. T heeft even geduurd voor ik er over was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 35 minuten geleden zei Reacher: Gelukkig maar Bolletje, ik begon ook te twijfelen door het tweede berichtje onder de smiley ‘s maar kon het me niet voorstellen Nee hoor Reacher. Ik ben al bijna 40 jaar bevriend met een lesbienne en haar vrouw. Dit is mijn beste vriendin waar ik ontzettend veel van houd. Nee zolang je in je leven niemand anders of jezelf schaadt vind ik dat iedereen moet doen waarbij hij of zij gelukkig wordt. fleurtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Zojuist zei fleurtje: . T heeft even geduurd voor ik er over was Oh dat kan ik me ZO goed voorstellen Dat zou ik precies zo hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) 15 minuten geleden zei bolletje: Nee hoor Reacher. Ik ben al bijna 40 jaar bevriend met een lesbienne en haar vrouw. Dit is mijn beste vriendin waar ik ontzettend veel van houd. Nee zolang je in je leven niemand anders of jezelf schaadt vind ik dat iedereen moet doen waarbij hij of zij gelukkig wordt. Gelukkig Blletje! Ik vind het altijd moeilijk om iemand die me lief lijkt, iets te horen zeggen waar ik van schrik En gelijk heb je 5 april 2018 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Toen hij de eerste keer hier terug over de vloer kwam was hij superzenuwachtig. Mijn dochter had hem gezegd dat ik hem er waarschijnlijk op zou aanspreken wat ik ook oorspronkelijk tegen haar gezegd had. Achteraf tegen dochter gezegd dat ik t ging laten varen. Hem terugnemen was haar beslissing als jongvolwassene dus wie ben ik om hem op de rooster te leggen. Maar dat had zij dus niet tegen hem verteld. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Een beetje zenuwen mocht ook wel. Grappig van je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Dus hij super zenuwachtig. Komt binnen, ging gelijk mee in de zetel zitten. Wat niet van zijn gewoonte was want normaal gingen ze dadelijk naar boven. Arme duts heeft heel de avond heel geconcentreerd zitten kijken naar een enorme saaie film. Omdat hij niet durfde te bewegen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden