Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21-03-2018


Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

@Cyclad58 Wat naar toch dat jouw dip nog niet voorbij is. Komt goed, lieve Ad!

@Dis Wat een verhaal, maar wat sterk dat je stopt!

@Yules Ik vind dat slapen na zo'n lange tijd wel een van de ergste bijwerkingen. 

Afgelopen nacht 1.5 uur, 3 uur en nog 1.5 uur geslapen. Ik klaag dus niet!

Wat ik wel maar blijf houden...of eigenlijk is dat weer wat toegenomen is de trilling in mijn lijf. Ik lig nu nog in bed te wachten op de meisjes, maar het trilt gewoon al. Merk ook dat mijn spieren echt gespannen zijn. 

Maar ik werk weer wat, red het zonder vriend en heb al twee nachten aardig geslapen voor mijn doen. 

Vandaag een dagje vrij. Ga zo naar de indoorspeeltuin met een vriendin en de kinderen. Afleiding, Afleiding, afleiding.

En stemmen natuurlijk!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Kijk aan, wat fijn @Jeshen dat het wat beter gaat! 

Ik ga vandaag proberen om van 4 Mg diazepam naar 3 te gaan. Net 2 Mg genomen en vanavond 1 Mg. Het lijkt zo weinig. Soms denk ik dat het te verwaarlozen valt, maar ik blijf voorzichtig.

Ik gun iedereen een mooie dag, en dat alles zo mag gaan als jullie zelf willen 

liefs Senna :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal, 

Kijk aan, wat fijn @Jeshen dat het wat beter gaat! 

Ik ga vandaag proberen om van 4 Mg diazepam naar 3 te gaan. Net 2 Mg genomen en vanavond 1 Mg. Het lijkt zo weinig. Soms denk ik dat het te verwaarlozen valt, maar ik blijf voorzichtig.

Ik gun iedereen een mooie dag, en dat alles zo mag gaan als jullie zelf willen 

liefs Senna :rose:

Knap van je! Zet 'm op meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat fijn @Jeshen het slapen gaat bij jou echt beter nu! 

Mijn nacht was okay, ruim 7 uur geslapen, maar wat ik al een kleine week heb is onrust in mijn lichaam. Dat was weg, maar is weer teruggekeerd en dat is verre van prettig. Ik merk het vooral aan een vaag en onbestemd gevoel in mijn buik wat maar niet wil verdwijnen. 
Vandaag maar eens mijn hardlooprondje doen. Het ziet er qua weer best aardig uit, dus waarom niet. 

Allemaal een fijne dag gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal, 

Kijk aan, wat fijn @Jeshen dat het wat beter gaat! 

Ik ga vandaag proberen om van 4 Mg diazepam naar 3 te gaan. Net 2 Mg genomen en vanavond 1 Mg. Het lijkt zo weinig. Soms denk ik dat het te verwaarlozen valt, maar ik blijf voorzichtig.

Ik gun iedereen een mooie dag, en dat alles zo mag gaan als jullie zelf willen 

liefs Senna :rose:

Succes Senna ! Weer een stapje dichterbij ... komt helemaal goed xxx 

Liefs krisje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jeshen:

Die trilling was blijkbaar voorbode voor wat onrust. Ik probeer er doorheen te bijten. Ga nu met de meiden de speeltuin in!

Vind jou wel een kanjer hoor ! 

Die onrust is chemisch hè...niet vergeten ... je lichaam is weer iets aan het rechtzetten xxx

Keep going strong! 

Krisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Jeshen:

Die trilling was blijkbaar voorbode voor wat onrust. Ik probeer er doorheen te bijten. Ga nu met de meiden de speeltuin in!

Normaal dat je onrust voelt, vooral omdat je de uren mist in de nacht om volledig van de dag te kunnen herstellen. Komt goed met jou. Hoe was de speeltuin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal, 

Kijk aan, wat fijn @Jeshen dat het wat beter gaat! 

Ik ga vandaag proberen om van 4 Mg diazepam naar 3 te gaan. Net 2 Mg genomen en vanavond 1 Mg. Het lijkt zo weinig. Soms denk ik dat het te verwaarlozen valt, maar ik blijf voorzichtig.

Ik gun iedereen een mooie dag, en dat alles zo mag gaan als jullie zelf willen 

liefs Senna :rose:

Wat knap, je bent gewoon dicht op de eindstreep! Zet m op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zomaar een redelijk dagje! Super fijn, afleiding en constant de gedachte met de stroom mee gaan. Dus met de onrust mee stromen, perfecte mantra en het inzicht dat ik als zieke ‘verslaafde’ op dit moment in een situatie zit waar gedachtes van keuzes willen maken onmogelijk zijn. Het hier en nu telt en toekomst en verleden is op dit moment loslaten. 

Weer een dag verder van deze hell of a trip. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Difficult:

Hier zomaar een redelijk dagje! Super fijn, afleiding en constant de gedachte met de stroom mee gaan. Dus met de onrust mee stromen, perfecte mantra en het inzicht dat ik als zieke ‘verslaafde’ op dit moment in een situatie zit waar gedachtes van keuzes willen maken onmogelijk zijn. Het hier en nu telt en toekomst en verleden is op dit moment loslaten. 

Weer een dag verder van deze hell of a trip. 

Wat knap van je! Dan ben je goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Hier minder. Hoe meer ik van de benzos af raak, des te meer ik ‘kies’ voor een ander alternatief. Zie mijn post in alcohol de baas. Ik meld mij ziek, ga langs de huisarts en eerlijk wezen, mijn baan is immers al aflopende zaak. Ik trek het even echt niet meer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Senna33:

Goedemorgen

Hier minder. Hoe meer ik van de benzos af raak, des te meer ik ‘kies’ voor een ander alternatief. Zie mijn post in alcohol de baas. Ik meld mij ziek, ga langs de huisarts en eerlijk wezen, mijn baan is immers al aflopende zaak. Ik trek het even echt niet meer :(

Hi @Senna33 er gebeurt ook wel heel veel in je leven meid! Goed dat je hulp zoekt en eerlijk bent. Het gaat met vallen en opstaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...