Spring naar bijdragen

Zondag, 11 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Jannigje:

@Lars, mooi. Heb je van de week een goed gesprek gehad met je huisarts?

Ja heb een goed gesprek gehad. Er zijn nogal wat regels en dat is natuurlijk ook goed. Weekend ook goed er over kunnen praten met mijn dochter. Fijn dat je in een zorghotel bent. Laat je maar verwennen. Denk dat @Reacher nog wel langs komt met een high tea :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2018 om 09:02 zei Lika:

 

@fleurtje wij gaan richting Engeland met vakantie (waarschijnlijk).  Londen is heel leuk en de omgeving heel mooi. Ook zee. Zelfs palmbomen! En hele vriendelijke mensen, 

Londen is fantastisch!! Al een paar keer geweest en nog steeds één van mijn favoriete steden! 

Vandaag eens rondgesurft op t web maar nog niet echt iets tegengekomen. Ach ik heb nog een beetje tijd...

Via welke sites zoek jij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei fleurtje:

Londen is fantastisch!! Al een paar keer geweest en nog steeds één van mijn favoriete steden! 

Vandaag eens rondgesurft op t web maar nog niet echt iets tegengekomen. Ach ik heb nog een beetje tijd...

Via welke sites zoek jij? 

Niet vis specifieke sites. Maar het vliegtuig (easy jet) landde in Southend on Sea. Daarvandaan met de trein naar Londen en langs de zee. Daar was het mooi. Zo kwam ik erop.

en Devon is ook zo mooi. Ooit geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...