Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 05-03-2018

Jeshen

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Jes,

we hebben eindelijk onze bank gevonden. Was heel hard nodig en zijn we dus heel blij mee. Heb twee keer een moment gehad dat ik me echt niet goed voelde. We zijn gaan zitten en wat gaan eten en drinken en dat hielp. Rust helpt altijd. Ben nu kapot, dat wel. Paars rode kringen onder mijn ogen, maar niets wat rust niet weer kan oplossen denk ik. Net gedouched en nu op de bank. Het idee dat het wel succesvol is geweest is wel heel fijn.

Morgen weer de chiropractor, maar daar laat ik het zeker weten bij. Denk dat ik even rust moet nemen na alle drukte. Het trillen gaat trouwens snel over als ik in beweging kom. Het is vooral op te merken als ik niets doe en dus wil rusten. Dit is ook goed te verklaren, omdat het niet onze actieve stoffen zijn die niet werken, maar juist de kalmerende stoffen die niet worden ontvangen. Dus nu ik rustig zit voel ik de onrust in mijn lijf ook weer veel meer. Maar is zeker dragelijk. En door alles wat ik gedaan heb denk ik  dat ik goed zal slapen, maar dat moet altijd blijken hè....

Dat is dus precies waar ik -gelukkig steeds minder- last van heb: onrust als ik rustig ga zitten. Probeer het wel af en toe te doen om het patroon te doorbreken. 

En moeten jullie lang wachten op de bank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jeshen:

Dat is dus precies waar ik -gelukkig steeds minder- last van heb: onrust als ik rustig ga zitten. Probeer het wel af en toe te doen om het patroon te doorbreken. 

En moeten jullie lang wachten op de bank?

waarschijnlijk een week of 8. Spannend.... heb er zin in. Hij is fantastisch :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...