Antoinnette Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Iki meld me af voor het dagpact vandaag, een mooi en goed weekend achter de rug. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 (bewerkt) Ook vanuit hier welterusten. Dag 3 van 4 werkdagen zit erop maar jemig wat wás t mooi weer en wat héb ik genoten daarvan En wat ís het hier dan mooi in die wijdse polder met t rijp op de weides, dun ijs op de slootjes en een bijna korenblauwe lucht. Mijn tripjes naar het buitenland zijn echt bijzonder, maar hier in nederland, zeker als je ook in t klein kijkt, is het écht iedere dag en op iedere hectare weer anders en ook bijzonder. Thee. Bed. Wárm Bed! 18 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Haha @fleurtje.....Ik hoop dat jij het niet niet te pakken krijgt. Ik heb geen koorts maar wel een disco-boem-hoofd als ik opsta. En geen fut. Nu slapen. Da’s het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 16 uur geleden zei fleurtje: Geen idee...misschien dat ze er naderhand is op teruggekomven? Maar ze is al heel lang niet online geweest.... raar hoor. @moderator Kan je uitleg geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 10 uur geleden zei fleurtje: 'Nou sterf dan maar in stilte want ik wil slapen' stuur ik haar terug. Kids! haha, geen idee. Maar ja, zó een moeder ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden