Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 2 uur geleden zei Cyclad58: Lieve allemaal, ik merk dat @Senna33 en @Jeshenhet heel zwaar hebben. Herkenbaar, hoor. @bolletje heeft gelijk, maar ik weet als geen ander dat dat soms heel moeilijk op te brengen is. Geduld, luister naar je lichaam, we weten het allemaal wel. En toch, in zo'n wave voelt het alleen maar rot en zie je positieve dingen nauwelijks. En toch zijn ze er. En als ze er vandaag niet zijn komen ze morgen of heel snel na morgen. Sterkte! Had vandaag gesprek met bedrijfsarts. Fijn mens. Ik mag de komende 8 weken op mijn gemak uitbouwen tot 36 uur (full-time). Ik zit nu op 27 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Ik ben blij dat ik de ruimte krijg om het in eigen tempo te doen. Ik kan ook altijd thuis werken als het op een dag eens minder mocht gaan. Nachtrust was wat vreemd bij mij. Had het gevoel, in het begin niet geslapen te hebben, maar ineens was het 1.00 uur, dus ik zal zeker weggezakt zijn. Daarna behoorlijk kunnen slapen tot wekkertijd (half 7). @Jeshen, het kan best zijn en het is zelfs waarschijnlijk dat je meer slaapt dan je zelf denkt. Probeer je er aan vast te houden dat de slaap komt als het echt nodig is! Dat zijn de goede werkgevers en bedrijfartsen @Cyclad58! Heel fijn! En een goede nacht, klinkt goed. Ik ben vanavond weer wonderbaarlijk rustig. Heb toch maar voor een keer een dr. Vogel nachtrust genomen. Ga het gewoon een keer proberen. Een keer kan geen kwaad en wie weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 15 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 2 uur geleden zei Cyclad58: Dan heb je beslist de juiste keuze gemaakt, Jeshen. Ik heb ook Cognitieve Gedragstherapie gehad en het heeft mij geholpen. Ik heb in elk geval nu ook de tools om mezelf tot positievere gedachten te laten komen op slechte momenten. Antidepressiva lossen het probleem niet op, CGT kan daar wel degelijk aan bijdragen! Precies @Cyclad58 die tools mis ik! @mito ik ga echt niet aan die pillen! 2.5 maanden geleden was ik nog kerngezond! Bedankt weer voor vandaag allemaal! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Ik hoop dat je heerlijk kunt slapen, Jeshen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden