Pelle2 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Ik niet, maar je zegt het leuk smart Welterusten ook smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Smart de parelvisser. Goede nacht. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Goede nacht allen. Ook hier klaar met werken. Zo door de regen en wind naar mijn bedje. Gelukkig maar 50 meter. Ieder nadeel heb ze voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 49 minuten geleden zei smart: Jaaaaaa en wie is de persoon die dit liked?... Waar is Jannigje trouwens? Helaas ben ik ook al offline, anders zou ik het wel liken. Al is het alleen maar om je een plezier te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Pfff , begrijp er niet echt veel meer van . Zeg gewoon wat je bedoeld iedereen . Al dat cryptische gedoe ..... Zit ik zelfs te zoeken of er iets tegen mijn reactie gericht zou zijn aargh. Ik zou dat niet meer doen in het nieuwe jaar. Enfin misschien is dat het leermoment van deze draad voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden