Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 22-12-2017


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen harde vechters.

Nou wilde ik reageren op het draadtje van gisteren weet ik de namen niet meer.:wacko: ff kijken.

Zo, ben ik weer.:D

Bestwel jouw reactie is misschien een beetje vluchten voor de gevoelens die nu niet meer onderdrukt worden. Die zijn niet prettig en lang onderdrukt geweest. Die komen  nu, ongefilterd naar buiten en het lijkt nu een warboel. Vecht er niet tegen dat heeft geen zin, maar probeer het te laten gebeuren. Die angst kan heel goed te maken hebben met het stoppen, maar kan ook iets zijn wat bij jou hoort. De onzekerheid over je lichaam.

K.N.M. we hebben zo weinig zonlicht gehad dit jaar, je wordt er somber van. Heel veel mensen hebben er last van. En wij hebben nog eens te maken met het stoppen van medicatie. Dus dubbel op. Maar we hebben de kortste dag gehad en kunnen ons een beetje vast klampen aan de wetenschap dat we weer de goede kant op gaan. Alleen dat duurt nog een tijd. Pffffttt. Deze tijd is niet fijn. Hopelijk wordt het vandaag wat beter voor je lieverd.:heart:

Zo hier 5 dagen thuis. Moet eens even kijken hoe ik die in ga vullen zonder daar teveel gevoel van eenzaamheid door te krijgen. In ieder geval dadelijk eerst boodschappen doen. Kijken of ik mezelf een beetje kan verwennen.;)

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei hoopvol:

@Cyclad58

lieve Ad

ik ben zo blij te lezen dat alles vrij goed met je gaat! Geniet van je vakantie. 

Liefs Vicky

Dank je wel, lieve Vicky!

Ik hoop dat net jou o0ok alles goed gaat, dat heb je wel verdiend na de maandenlange strijd tegen de afkickverschijnselen.
Het slapen gaat behoorlijk, ik heb nog wel 12,5 mg Quetiapine voor de nacht (de helft van de minimale dosering) . Donderdag terug naar de behandelaar, dan stel ik voor om met de Seroquel te stoppen of in een paar weken af te bouwen. 
Af en toe heb ik nog wat last van lichte spiertrekkingen en ik heb het iets sneller koud dan normaal. Verder ervaar ik geen klachten, dus ik mag echt niet mopperen. 

Fijne Kerstdagen voor jou en de jouwen!

Liefs, Ad

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...