rosa45 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ik dacht altijd dat hondjes "dartelen" in de sneeuw omdat ze van die koude voetjes hebben. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 9 uur geleden zei Kohtje: Speciaal voor jou Kohtje: Drinken??? Nee, vandaag niet!!! Lars francoise Kohtje Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wel een beetje jaloers op jullie sneeuw. Heerlijk knus binnen. Afijn, probeer het na te bootsen in de airco op bed enorme last van mijn nek en tussen mijn schouderbladen.Zit helemaal vast en stik van de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wat vervelend Sita. Heb je ook net alsof sneeuw geschoven dat je nu zo'n last hebt Maar sterkte ermee! Ik ga trouwens maar weer even sneeuw schuiven nu. Ergste even weg halen en dan onder een warme douche zo. Straatverlichting is hier uit. Mooi buiten, spooky wel zo in het donker. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 1 uur geleden zei Bobje: Speciaal voor jou Kohtje: Drinken??? Nee, vandaag niet!!! Lars francoise Kohtje Bobje Nee, nee, nee Bobje. Lief bedoeld, maar bij het dagpact sluit je je echt alléén voor jezelf aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Dat snap ik Kohtje! Maar deze keer ook speciaal voor jou erop gezet omdat er maar zo weinig 'dagpacters' waren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Maar als je onverhoopt vandaag nog terugvalt niet zeggen dat je van mij niet mocht drinken, hè? Van mij mag je namelijk best drinken... Ik hoop alleen dat je je belofte aan jezélf serieus neemt.. Enneh... je hoeft met mij geen medelijden te hebben hoor. Ben al zeer 'vereerd' dat men elke dag de moeite neemt om mijn 'vormgeefseltje' te kopiëren als men zichzelf aan de lijst wil toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Goedenavond allen. Kort dienstje want inderdaad allemaal naar binnen geroepen. Was voor mij niet nodig geweest maar goed, die keuzes worden gemaakt. En één ongeluk Is er al één te veel. Ik hou van dit weer. Ik hou ook van de chaos en de saamhorigheid die het geeft. Ik hou ook van de voorzichtigheid die erdoor ontstaat, overal. Nu met warme brinta en lampje in mijn deur. Skipak en iso-jasje aan. Stom dat ik die geluksmomenten (want dat zijn het echt) alleen maar alleen en in de stilte kan hebben, maar toch eigenlijk ook zo graag wil delen. 11 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Juist voor dat soort momenten is dit forum ook zo geschikt jopie. Zo kun je met een hoop 'bekenden' om je heen toch héérlijk alleen zijn. Geniet maar van je warme brinta en je uitzicht. Geniet maar van je alleen zijn en deel maar lekker hier. Ik geniet gewoon met je mee zonder dat ik je in de weg zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Je bent een lieverd! Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Maar als je onverhoopt vandaag nog terugvalt niet zeggen dat je van mij niet mocht drinken, hè? Van mij mag je namelijk best drinken... Ik hoop alleen dat je je belofte aan jezélf serieus neemt.. Enneh... je hoeft met mij geen medelijden te hebben hoor. Ben al zeer 'vereerd' dat men elke dag de moeite neemt om mijn 'vormgeefseltje' te kopiëren als men zichzelf aan de lijst wil toevoegen. Hahaha, nee hoor dat zou ik niet doen, het is en blijft mijn eigen beslissing Kohtje! Vandaag 1 maand en 1 dag droog en ik ga dag voor dag, stap voor stap verder! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden