NickyLJ80 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ik vind het wel een leuk idee dat iemand die op de dubbel aangemaakte dagdraad reageert 2,50 in de pot moet gooien. We hebben dan al een leuk startbedrag, want Pelle is vandaag meteen de sigaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Ik realiseer me net dat ik ook op deze draad heb gereageerd. Nou Pelle, je komt nog goed weg deze keer. We starten morgen pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Maar hoe weten we dan welke draad de goede is en welke niet? Dat wordt dan het gevecht van de dag, denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Het draadje waar je zelf niet opstaat is dan natuurlijk het betaaldraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden