Spring naar bijdragen

Cold turky stoppen met laatste diazepams


PAUNITA

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Zou het mogelijk zijn om de laatste drie x drie mg diazepam radicaal te stoppen zonder al teveel problemen te krijgen. Kom sinds een week van drie x vijf af wat zo wie zo veel te veel was. Sinds gisteren drie x drie. Wil er eigenlijk zsm nu vanaf of is dat niet verstandig. Heb morgen wel een afspraak met een psychiater staan. Hoor graag wat meningen in deze.

Met vriendelijke groet, Paunita

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PAUNITA:

Beste lezers,

Zou het mogelijk zijn om de laatste drie x drie mg diazepam radicaal te stoppen zonder al teveel problemen te krijgen. Kom sinds een week van drie x vijf af wat zo wie zo veel te veel was. Sinds gisteren drie x drie. Wil er eigenlijk zsm nu vanaf of is dat niet verstandig. Heb morgen wel een afspraak met een psychiater staan. Hoor graag wat meningen in deze.

Met vriendelijke groet, Paunita

 

 

Cold Turkey stoppen met benzo's is beslist af te raden. 
Je bent er dan snel van af, maar de gevolgen zijn dan in de regel niet misselijk: je krijgt dan de ontwenningsverschijnselen die je normaal al zou ervaren in heviger mate. 
Het is echt het beste om langzaam af te bouwen, zodat je lichaam en vooral ook je geest kunnen wennen aan het verminderen van de benzo's. Alleen dan blijven de ontwenningsverschijnselen (relatief) mild. 

Ik ben wel heel benieuwd wat de psychiater hierover zegt. laat je het ons weten, @PAUNITA ?

Sterkte morgen! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De psychiater dacht dat ik vier x 5 mg diazepam gebruikte omdat dat op het doosje stond. Ik gebruikte gemiddeld 13 mg per dag vandaar dat die 3 x 5 vreselijk aankwam en ik alleen nog op de bank kon zitten..vandaar in een paar dagen teruggegaan van 3 x 4 naar 3 x 3  sinds gisterenmiddag. Ben nog zo duf als een konijn, heb hoofdpijn en zie al dagen slechter met mijn rechter oog?  hoor wel wat de goede man te zeggen heeft en jij hoort het ook.

Met vriendelijke groet, Paunita

bewerkt door PAUNITA
Aanpassing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @PAUNITA,

niet iedereen heeft last van een ontwenningssyndroom. Kijk maar wat er gebeurd in jou lichaam als je afbouwt. Je merkt het direct als je te hard gaat. Op dat moment zal je moeten bijstellen in je afbouwtempo. Nu is het misschien nog te vroeg om er iets over te zeggen. Het is tevens mogelijk afhankelijk van hoe lang je het al gebruikt hebt. Heel veel sterkte toegewenst voor nu. Wij zijn hier voorlopig op het forum en mocht je meer steun nodig hebben, voeg je dan bij de groep en gesprekken waar je recente activiteit op ziet en sluit je gewoon aan in het gesprek. ( bijv:'Terugval of niet' topic)

gr. Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...